Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

56600 miejsce

Google'owa impreza w Fortecy

Dzień Google dla Agencji jest najważniejszą polską imprezą Google dla branży SEM. Ponad czterystu specjalistów branży IT spotkało się w warszawskim Forcie Legionów, aby dzielić się wiedzą.

Klimatyczne wnętrze fortu w niezwykłym oświetleniu / Fot. Marcin KowolDzień Google dla Agencji jest imprezą o czteroletniej historii. Po otwarciu oddziału Google w Polsce, firma stwierdziła, że nie jest w najbliższych latach w stanie samodzielnie wykorzystać potencjału dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce w naszym kraju. Wtedy to wymyślono program "Google dla Agencji", który zakładał silne wsparcie Google dla agencji, które będą sprzedawać w pakiecie zarówno googlową usługę Adwords, jak i prowadzenie kampanii reklamowych przy pomocy tej usługi.

Program okazał się sukcesem i od kilku lat Dzień Google dla Agencji jest najważniejszą polską imprezą Google dla branży SEM. 17 kwietnia 2012 roku miała miejsce kolejna edycja tej imprezy. Wzięło w niej udział około 450 specjalistów SEM (Search Engine Marketing)z kilkuset polskich agencji reklamowych. Zainteresowanie imprezą przerosło oczekiwania Google. Z zarejestrowanych ok. sześciuset chętnych zaproszeń starczyło jedynie dla trzech czwartych.

Uczestnicy mogli skorzystać z zaawansowanych technicznie gadżetów prezentujących usługi Google / Fot. Marcin KowolJak wszystkie imprezy organizowane przez Google, ta również miała wspaniałą oprawę. Już samo miejsce: Fort Legionów w Parku Traugutta nad Wisłą, było niezwykle klimatyczne.

Fantastyczne oświetlenie fortu, nowoczesny sprzęt, promujący usługi Google (Google Maps, Google+), kompetentne i urocze konsultantki, kelnerzy serwujący kolorowe, bezalkoholowe drinki z palemkami i doskonale wyposażona sala prelekcyjna przywitały rankiem uczestników konferencji.

Uczestników witali kelnerzy oferujący koktaile owocowe i przekąski / Fot. Marcin KowolPo rejestracji uczestników i śniadaniu rozpoczął się pierwszy blok prelekcji, nazwany przez organizatorów "Innowacje". W bloku tym Agnieszka Tomalak, Tomek Czudowski i Maciek Ołpiński zaprezentowali aktualne trendy w mediach i nowe produkty Google ze szczególnym naciskiem na promocję nowych narzędzi reklamowych w serwisie You Tube. Temat nowych możliwości reklamy w YT najwyraźniej jest bardzo istotny dla Google, ponieważ przewijał się przez cały dzień w prezentacjach polskiego zespołu Google. Jedną z ciekawszych rzeczy była prezentacja Google Art Project, w którym niedawno znalazły się prace z Muzeum Sztuki w Łodzi oraz Muzeum Pałac w Wilanowie.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Nie jest prawdą, że impreza organizowana przez firmę MaxRoy (zbieżność nicka autora komentarza zapewne jest przypadkowa...) jest ciekawsza od googlowej. Nie jest prawdą, że informacje przekazywane na Dniu Google dla Agencji są "podstawowe i grzeczne".
Prawdą jest natomiast, że udział w googlowej imprezie jest darmowy, a koszt udziału w searchmarketingday waha się od ok. 1300 zł za jeden dzień, po ok. 6500 za wersję dwudniową (w pakiecie hotel, imprezy i taksówka z lotniska).
Faktem natomiast niezbitym jest, że nienawidzę kryptoreklamy. ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń
ROY
  • ROY
  • 19.04.2012 13:21

Google dla Agencji to fajna okazja, żeby poznać Google od środka, posocjalizować się w kuluarach, chociaż trzeba się też nasłuchać sporo google'owego marketingu, no i sama przekazywana wiedza jest dość podstawowa i "grzeczna", tj. pokazywana z punktu widzenia interesów Google. Ciekawsze są imprezy organizowane niezależnie od Google, typu majowa konferencja http://searchmarketingday.com/pl/ z zagranicznymi prelegentami.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.