Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

2816 miejsce

Granie, działanie, eksperymentowanie

Uczniowie klasy 2d Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 w Słupsku na lekcjach grają w gry interaktywne, tworzą prezentacje multimedialne, kręcą filmy animowane, przygotowują lapbooki i eksperymentują,współpracują z innymi.

Prezentacja / Fot. DDRozwój techniki w dzisiejszych czasach sprawił, iż niemal każdy obszar współczesnego życia człowieka uległ zmianie. Inaczej kupujemy, inaczej płacimy, inaczej komunikujemy się ze sobą. Dlatego nauka w szkole musi również ulec zmianie.


lapbooki / Fot. DDJuż czas tradycyjną kredę i tablicę, nudny wykład oraz pracę odtwórczą uczniów odstawić do lamusa.
Samodzielne dochodzenie do wiedzy ma szczególne walory edukacyjne. Przekonali się o tym uczniowie klasy 2d ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w Słupsku uczestniczący w projekcie eTwinning „Woda to skarb”.


Dzieci zdobywają wiedzę o wodzie w rozmaity sposób. Wspólnie z partnerami 21 polskich szkół uczestniczą w grze interaktywnej. Aby ją ukończyć muszą wykonać wiele zadań z różnych obszarów edukacji. Zbierają i gromadzą informacje o wodzie. Uczestniczą w wycieczkach. Fotografują i filmują.


 / Fot. DDZgromadzony materiał selekcjonują, następnie przygotowują prezentacje multimedialne oraz tworzą własne lapboki ( interaktywne książeczki) o wodzie. Programują w języku Scratch krótkie reklamy związane z wodą. Przeprowadzają eksperymenty odkrywając właściwości wody. Tak bogata różnorodność działań sprawia, iż nauka staje się ciekawa .

 / Fot. DD Nauka w szkole nie musi być nudna, dlatego też dzieciaki z „piątki” z entuzjazmem czekają na kolejne dni, kolejne wyzwania i zadania projektowe.


Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.