Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

17323 miejsce

Graphic Mail wchodzi na polski rynek

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-01-29 15:13

Międzynarodowa firma zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie e-mail marketingu wchodzi na polski rynek. Tym samym Polska dołącza do przeszło 20 krajów na całym świecie, w których dostępny jest Graphic Mail.

Przygotowania do wejścia na polski rynek rozpoczęły się już w czerwcu ubiegłego roku, kiedy to zaprezentowano usługę podczas „Business Innovation Day”. Po 6 miesiącach firma obsługuje coraz większą liczbę polskich Klientów z różnych branż. W roku 2015 planuje ekspansję na polskim rynku, który wg raportu Interaktywnie.com w 2013 roku był wart około 127 mln złotych.

- Ideą przyświecającą twórcom Graphic Maila była pełna mobilność – mówi Robert Mińczyków, Managing Director w Graphic Mail Polska. - Do urządzeń mobilnych dopasowane są nie tylko dostarczane do subskrybentów mailingi, ale także panel administracyjny umożliwiający stworzenie wiadomości i jej wysyłkę. Tym samym wysłanie profesjonalnego mailingu jest możliwe nawet za pomocą zwykłego smartfona.

Idea http://www.graphicmail.com.pl/ powstała w Stanach Zjednoczonych. Twórcy - Paul Honig i Nicolas Eckert - poznali się podczas spływu kajakowego. Okazało się, że ich wspólną pasją był nie tylko sport, ale także Internet. Właśnie dzięki wspólnym zainteresowaniom znajomość nie tylko przetrwała do dziś, ale w 2002 roku zaowocowała stworzeniem wspomnianego Graphic Maila.

Graphic Mail jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań w zakresie e-mail marketingu. Umożliwia całkowite zarządzanie kampaniami e-mailowymi – od tworzenia atrakcyjnych wizualnie wiadomości, przez dobór grupy docelowej i wysyłkę, aż po analizę kampanii.

- To, co jest niewątpliwą zaletą Graphic Maila, to fakt, że jest to narzędzie wyjątkowo intuicyjne – mówi Robert Mińczyków, Managing Director w Graphic Mail Polska. - Mimo wielu zaawansowanych funkcji, które pozwalają na przeprowadzenie w pełni profesjonalnej kampanii, z obsługą programu poradzi sobie osoba nieznająca się na grafice czy programowaniu.

Obecnie Graphic Mail prężnie działa w przeszło 20 krajach na całym świecie, obsługując swoich Klientów aż w 12 językach. Teraz jest dostępny również na polskim rynku.
(Katarzyna Wotawa)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.