Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

35891 miejsce

Greenpeace wciąż walczy o zdrowsze plemniki

Substancje znajdujące się w żywności, kosmetykach, ubraniach mogą ujemnie wpływać na płodność człowieka wynika z raportu Greenpeace przygotowanego w 2006 r. Czesi mogą oglądać reklamę informująca o wpływie chemikaliów na życie seksualne.

Screen z filmu / Fot. http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie.php?kampania_id=281&action=szczegolySpot reklamowy jest parodią sceny z filmu “Everything you always wanted to know about sex" w reżyserii Wood'ego Allena. W reklamie widać plemniki czekające na sygnał do wyruszenia. Niestety, biedne, schorowane i niepełnosprawne plemniki nie mają siły, by spełniać swoje funkcje o czym informuje widza napis pod koniec filmu.

- Reklama jest częścią olbrzymiej kampanii Greenpeace dotyczącej wycofania z przemysłu niebezpiecznych substancji chemicznych, które mają wpływ na ludzkie zdrowie i środowisko, w którym człowiek przebywa - mówi dla Wiadomości24.pl Jacek Winiarski, rzecznik prasowy Greenpeace.

Kampania dotycząca toksycznych substancji w przemyśle zaczęła się już w 2004 roku. Punktem wyjścia dla kampanii było REACH - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów.

- Greenpeace przez 2 lata lobbował, by politycy w Sejmie głosowali zgodnie z zasadą substytucji, czyli obowiązkowego zastępowania niebezpiecznych substancji związkami bezpiecznymi dla człowieka i środowiska - dodaje Jacek Winiarski. W 2005 roku podczas glosowanie posłowie nie zgodzili się na zmiany. - Dla nas to i tak duży sukces, bo nasza sprawa trafiła do Sejmu - komentuje Winiarski.

Kampania, która informuje o wpływie chemikaliów na życie seksualne ma charakter międzynarodowy. - W zależności od sytuacji politycznej i stopnia świadomości w społeczeństwie jej przebieg jest inny w rożnych krajach. W Polsce ma ona okrojony zakres - wyjaśnia rzecznik prasowy Greenpeace.

Obejrzyj reklamę...

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

Plus, bo choć reklama z poczuciem humoru, to temat poważny.

Ciekawe czy panowie czytający ten artykuł pomyśleli o swoich plemnikach..

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.