Facebook Google+ Twitter

Grupowe zakupy wciąż na topie

Minęło dopiero półtora roku od momentu pojawienia się zakupów grupowych w Polsce. W tym czasie powstało ponad 90 serwisów, zajmujących się sprzedażą bonów na tańsze produkty i usługi.

W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów, klienci korzystający z serwisów zakupów grupowych nie muszą czekać na wyprzedaże, które wiążą się przeważnie z końcówkami kolekcji. Na stronach są umieszczane oferty w promocyjnych cenach. Pierwsze ogłoszenia, które pojawiały się na liście proponowanych usług, były przeważnie związane ze zniżkami na zabiegi kosmetyczne albo na wybrane danie z menu restauracji. Obecnie ten trend się zmienia, o czym świadczą nowe, bardziej oryginalne propozycje, jak: spływ kajakowy, paintball, przejazd gokartem czy rajd quadem.

Serwisy podejmują różne działania, aby się wyróżnić na tle swoich konkurentów. Na przykład Groupon pisze krótkie historie na temat produktów i
usług, które mają zachęcać do zapoznania się z ogłoszeniem, np. oferta robienia lewatywy zaczyna się od słów: „Aspiryna i lewatywa – w ten sposób słynny dr Grünstein z „Przygód dobrego wojaka Szwejka” leczył wszelkie dolegliwości ciała i duszy". Jak widać, czasem reklama usług nie należy do prostego zadania.

Z kolei Citeam skoncentrował się na nieco innej promocji. Serwis ruszył niedawno z kampanią Salonów Grzechu, która ma przekonać Polaków do wyjścia z domów i czerpania z życia pełnymi garściami. „Grzeszne” atrakcje związane są z relaksem lub lekkim szaleństwem. Salony są otwierane w pięciu miastach Polski. Można było je zobaczyć w ubiegłym tygodniu na ulicach Warszawy i Krakowa. Obecnie mogą „grzeszyć” wrocławianie i poznaniacy. Na końcu salony dotrą do Gdyni.

Czytaj więcej -->

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Masterblaster
  • Masterblaster
  • 18.10.2011 05:29

Rynek zakupów grupowych powoli się klaruje i na pewno będzie się dalej rozwijać. Wszyscy uczestnicy zauważyli już chyba potrzebę sprawdzania jakości oferowanych usług i wiarygodności oferentów. Oceny klientów, czy zatrudnienie wewnętrznych testerów to krok w dobra stronę. Pozostaje jeszcze kwestia wiarygodności rzeczywistej wysokości rabatu. Dla wielu klientów ma znaczenie czy oszczędzają np 50% czy 10% - niestety często realna wartość rabatu jest lekko mówiąc wyssana z palca.

http://www.123event.pl/s-paintball.htm

Komentarz został ukrytyrozwiń
kasiek
  • kasiek
  • 17.10.2011 17:29

w Polsce to i tak nie są na tyle popularne jak np w Czechach. U nas podobno to się dopiero rozkręca.

Komentarz został ukrytyrozwiń
Alex_Maj
  • Alex_Maj
  • 17.10.2011 14:02

Grupowe zakupy są i będą na topie ponieważ można tam znaleźć naprawdę świetne oferty. Sama korzystam z groupona i grupera i jestem w 100% zadowolona :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.