Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

24434 miejsce

I edycja Stock Internship Project

7 czerwca zakończył się nabór do programu stażowego Stock Internship Project - konkursu organizowanego przez Stock Polska.

 / Fot. Million Killer IdeasKonkurs, organizowany przez Stock Polska, skierowany był do osób, które z jednej strony posiadają aktualny status studenta, ale zarazem interesują się nowymi mediami i trendami w Internecie, marketingiem oraz PR. Zadaniem konkursowym było nagranie krótkiego filmu o charakterze „elevator pitch” oraz przesłanie CV za pomocą aplikacji Facebook.

Agencja kreatywna Million Killer Ideas, czuwająca nad przebiegiem konkursu, odnotowała wielkie zainteresowanie młodych osób projektem i otrzymała bardzo dużo zgłoszeń z całej Polski. Nic dziwnego – było o co walczyć – płatny półroczny staż w siedzibie Stock Polska w Warszawie, praca w międzynarodowym teamie z brand managerami, a także perspektywa podróży po Europie – to świetny okazja do zdobycia nowych i cennych doświadczeń zawodowych, a być może i przepustka do stałej pracy oraz kariery.

W I edycji wyłoniono aż dwóch laureatów, którzy w swoich filmach skutecznie przekonali jury, że to właśnie oni powinni zostać stażystami w Stock Polska. Jury doceniło osoby, które w kreatywny sposób zaprezentowały swoje najlepsze cechy, a także wykazały świetną znajomość branży marketingowej oraz języka angielskiego.

Konkurs pozwolił na wyróżnienie atrakcyjnymi nagrodami 10 osób, które przesłały najciekawsze zgłoszenia. Również wsparcie medialne, zarówno portali społecznościowych, patronat portali studenckich, jak i ukazanie się szeregu publikacji internetowych o projekcie, pozwoliło na promocję Stock Internship Project na całą Polskę.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.