Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Inaczej mówią, tak samo pracują

Redakcja
„Spróbujmy się zrozumieć” to tytuł nowej społecznej kampanii informacyjnej, która 24 listopada zadebiutowała w ogólnopolskich stacjach TV oraz na platformach internetowych.

Akcja stanowi podsumowanie wdrażania programu aktywizacji zawodowej Głuchych z uwzględnieniem potrzeb osób współpracujących z niesłyszącymi, trenerów, pracodawców, instytucji i przedsiębiorstw.

30-sekundowy spot telewizyjny pokazuje Głuchych przy pracy, promując hasło "Inaczej mówimy, tak samo pracujemy". Materiał kierowany jest przede wszystkim do środowiska pracodawców i instytucji rynku pracy, ale twórcy liczą również na szeroki oddźwięk społeczny.

– Chcemy zwrócić uwagę na rozwiązania, jakie wypracowano w ciągu kilku lat trwania projektu – mówi dr Urszula Załuska z Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry – a także upowszechnić ideę efektywnej integracji na rynku pracy.

Telewidzowie spot obejrzą w głównych ogólnopolskich stacjach TV oraz związanych z nimi kanałach tematycznych. Kampania internetowa obejmie m. in. portale dla osób niesłyszących, komunikator Skype czy serwis Youtube. O programie więcej przeczytać można natomiast na stronie pracagluchych.pl.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto