Facebook Google+ Twitter

Inter Mediolan pozyskał sponsora z Polski

Od stycznia głównym sponsorem słynnego Interu Mediolan została polska firma Oknoplast z Krakowa, specjalizująca się w produkcji okien z PCV.

Javier Zanetti - jedna z gwiazd Interu / Fot. Steindy/wikimedia/CC-BY-3.0Oknoplast podpisał umowę sponsorską z Interem do końca sezonu 2012/2013. Polska firma będzie mogła wykorzystywać logo włoskiego klubu w promocji swoich wyrobów, a logo Oknoplastu będzie widoczne podczas meczów na stadionie Interu.

Krakowski producent okien z PCV istnieje od 1994 r. i sprzedaje oraz produkuje swoje wyroby w całej Europie. W ubiegłym roku sprzedał w Europie milion okien. We Włoszech funkcjonuje od pięciu lat i ma ponad 400 firmowych punktów, a w 2011 r. zanotował 20-procentowy wzrost sprzedaży informuje gazeta.pl.

Prezes Oknoplastu Mikołaj Placek sądzi, że sponsorowanie słynnego Interu pozwoli jego firmie dotrzeć do fanatycznych i zakochanych w piłce nożnej kibiców włoskich, również tych poza Italią. Oknoplast sponsorował już ostatni mecz Interu z Lazio, wygrany przez mediolańczyków 2:1.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

aby piłka była okrągła, i trafić do bramki.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.