Facebook Google+ Twitter

Internet była kobietą? A czy może być kolejną muzą?

Biorąc pod uwagę że 10 muzą jest kino, a jedenastą telewizja, to właśnie jesteśmy pod wpływem kolejnej, dwunastej, a jest nią internet.

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Internet-Cafe_at_Coffee_Fellows_Sch%C3%BCtzenstr._M%C3%BCnchen.JPG&filetimestamp=20080827165634 / Fot. Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 3.0Bazując na badaniach z 2008 roku dotyczących kobiet w USA aktywnie korzystających z internetu, możemy stwierdzić, że ich ilość rośnie. Obecnie użytkownicy to w 50 proc.mężczyźni i w pozostałych 50 proc. kobiety. Powstaje jednak coraz więcej portali o tematyce kobiecej.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez NetApplications, w grudniu 2009 internautów ciągle przybywa. Jeżeli chodzi o obecność kobiet i mężczyzn w internecie, podziały utrzymują się na takiej samej stopie jak w latach ubiegłych.

Feministyczne bzdury
Na podstawie tych badań przeprowadzonych przez grupę K2 stwierdzono, że ma miejsce zjawisko zwane „feminizacją internetu”. Kobiety coraz bardziej cenią go jako medium i źródło wiarygodnych informacji. Tyle, że 97 proc. stron kreowane jest przez mężczyzna, a co do informacji znajdujących się w sieci, każdy wie, że nie są w pełni wiarygodne. Jak widać nie wiedzą o tym kobiety. Taka naiwność i wiara, w to co znajduje się w internecie, bywa bardzo niebezpieczna. Wiele internautek zostaje naciągniętych lub wykorzystanych.

Naiwność
Kobiety spędzają też więcej czasu online niż mężczyźni. Pojawia się tylko jedna drobna wątpliwość… na czym go spędzają? Na zakupach? A może na rozbieraniu się przed sex-cams? Na samym Fecebooku znajdziemy wiele linków do kamer online, na Fotce czy Naszej-Klasie jest dokładnie tak samo. Wszędzie nagie zdjęcia, seks i propozycje. Ponad 60 proc. kobiet na serwisach szuka przecież interakcji z innymi użytkownikami. Jeśli K2 zbadało tylko ilość użytkowników internetu, nic dziwnego, że pań online jest aż tyle. Kobiety mają też o wiele więcej znajomych online niż mężczyźni. Panowie cenią sobie kontakt w „realu”, nie online.
73 proc. kobiet chętniej kupi produkt, jeśli zobaczy reklamę w internecie, chętniej też kupi go za pośrednictwem sieci.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.