Pod koniec czerwca Grupa ITI kupiła od Fundacji Tygodnika Powszechnego kolejne 194 udziały i w ten sposób stała się udziałowcem większościowym. Ponad rok temu, Grupa ITI kupiła 49 procent udziałów w fundacji, która wydaje pismo społeczno-kulturalne "Tygodnik Powszechny".
Od tego czasu gazeta ma nową makietę, odświeżono stronę internetową. W tym roku rozpoczęła się tez pierwsza kampania reklamowa w mediach elektronicznych, prasie, radiu i telewizji. "Każda chwila jest dobra" – to hasło kampanii.
Grupa ITI rozpoczęła swoją działalność w 1984r. Była jedną z pierwszych prywatnych firm w Polsce. Od momentu powstania wprowadziła na rynek takie marki jak: TVN, TVN24, Multikino czy Onet.pl.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?