"Magiczny Kraków", "Zakochaj się w Warszawie", Gdynia - moje miasto" czy "Wrocław - miasto spotkań". To tylko kilka przykładów haseł, jakimi przyciągają polskie miasta. Jednak promocja polskich regionów czy miast nie ogranicza się do przyciągania słowem.
Wrocław dwa lata temu przyciągnął festiwal Era Nowe Horyzonty. Głównym założeniem tej imprezy jest prezentacja kina artystycznego i niekonwencjonalnego. Natomiast Łódź - miasto czterech kultur, od ośmiu lat gości Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage. Jest to największy na świecie festiwal filmowy poświęcony sztuce operatorskiej. Idąc dalej. Polskie góry takie jak Tatry czy Sudety, znane są z malowniczych krajobrazów.
Ale czy oprócz skutecznych haseł oraz wielkich imprez, są inne np. niekonwencjonalne sposoby na promocje polskich regionów? Jak zawsze pojawia się pytanie: O co chodzi... Po raz kolejny o 18.30 zada je Przemysław Naze. Gościem dzisiejszego wydania programu będzie Przemysław Andrzejak, dyrektor Departamentu Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
Oprócz rozmowy z gościem, widzowie będą mogli zobaczyć sondę uliczną. Pytaliśmy dziś przechodniów m.in. o to, w jaki sposób można promować regiony.
Wiadomości24.pl na antenie Patio TV
Jak zwykle w drugiej części programu "O co chodzi - komentarz dnia" pojawią się najświeższe informacje i ciekawostki z serwisu Wiadomości24.pl. W dzisiejszym wydaniu przedstawi je Kuba Karykowski.
***
"O co chodzi? - komentarz dnia" to program publicystyczny nadawany "na żywo" od poniedziałku do piątku, o 18.30 w ogólnopolskiej telewizji Patio TV.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?