Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

22064 miejsce

Jak Polacy rozpoczynają swój dzień?

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2015-01-14 14:07

Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana – tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks®.

Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana – tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks®, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznaczają swoje wpisy w serwisach społecznościowych o porannej porze. Teraz możesz dzielić się ze swoimi przyjaciółmi swoją poranną Latte w Starbucks®. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.

#Dzieńdobry, #kawa
Picie kawy z rana stało się rytuałem dla Polaków. Wielu użytkowników portali Instagram, Facebook czy Twitter nie wyobraża sobie początku dnia bez energetyzującej dawki kofeiny. Wśród 10 najbardziej popularnych hashtagów odnoszących się do porannych napojów aż połowa z nich odnosi się do picia kawy. Najczęściej używane przez Polaków hashtagi to: #kawa (10,9%), #coffee (4,4%), #kawka (1,1%), #coffe (0,9%), #coffeetime (0,9%).

Dla miłośników porannej dawki kofeiny Starbucks® przygotował specjalną ofertę. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi, a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień.

O poranku Polacy najczęściej pozdrawiają swoich znajomych. Najbardziej popularnymi hashtagami wśród 10 najczęściej używanych tym celu przez polskich Internautów są oznaczenia: #dzieńdobry (33,9%) oraz #dziendobry (26%). Z tych tagów korzysta się, aby pokazać w sieci swoje nowe „ja” lub aby pochwalić się swoim wyglądem. Są one także używane, by pokazać znajomym, że jest się w podróży bądź że spędza się miło czas z przyjaciółmi. Aby opisać swój poranek Polacy najczęściej udostępniają zdjęcia widoków zza okna czy „artystyczne” fotografie, których celem jest wyrażenie uczuć z samego rana. Jest to również okazja, aby umieścić w sieci jakiś optymistyczny bon mot.

Najczęściej używane do opisu poranka hashtagi to: #dobry (14%), #miły (4%), #zimny (3,8%). Dla wielu nowy dzień to też okazja do odświeżenia sobie własnego zdjęcia lub podzielenia się z innymi użytkownikami planami na nadchodzący dzień.


*Badanie IRCenter.com przeprowadzone dla Starbucks® w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 – styczeń 2015. W ramach badania uwzględnione zostały tylko hashtagi, które bezpośrednio odnoszą się do poranka. W badaniu uwzględnione zostały tylko treści opublikowane przez Internautów w godzinach 6:00-11:00.
(Katarzyna Tarmas)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.