Facebook Google+ Twitter

Jak to remontu mi się zachciało

Chcesz zrobić remont w domu ? Sprawdź dokładnie wykonawcę jego referencje . Nie ufaj tzw fachowcom z " polecenia"

 / Fot. e szychlinska / Fot. e szychlinska / Fot. e szychlinska / Fot. e szychlinska / Fot. e szychlinska Od dawna marzyłam o wymianie drzwi wewnętrznych . Zwlekałam z wykonaniem ze strachu przed bałaganem , hałasem , uczciwością wykonawcy . Czekałam , szukałam .
Zupełnie przypadkowo zwierzyłam się pani [ znałam ją 3 lata ] pracującej w ASO o swoich planach . Była szczęśliwa kiedy powiedziała ,mój brat się tym zajmuje . Zrobi pani .Zaufałam .
Zupełnie zielona podpisałam umowę wstępną na wymianę 6 drzwi wraz z ościeżnicami za...7 tys zł [ ?]


Nadszedł termin wykonania
Brat znajomej wynajął podwykonawców i zaczęła się " demolka". Kucie , wiercenie , kupa hałasu i kurzu .
Panowie zamontowali ościeżnice .....i okazało się ,że skrzydła są zbyt duże . Zapakowali je na samochód , pojechali podciąć [ to że się sypały zaobserwowałam po kwartale ]
osadzili . Brat przyszedł po resztę kasy ...dałam :( nieświadoma co będzie dalej .
Podwykonawcy otrzepali ręce i ze zdemolowanym przedpokojem zostawili mnie samą . Rozpacz ,17 XII a u mnie gruzowisko .


Gorąca linia do " znajomej"
Po prośbach , groźbach dodatkowych kosztach łaskawie zgodzili się przyjść uzupełnić dziury w kafelkach , wstawić regips [ościeżnica odstawała .Z grubsza . partacko coś zrobili . Byłam już wówczas wyczerpana psychicznie ..święta tuż tuż . Wykonawca też się odciął od odpowiedzialności .Po trzech miesiącach skrzydła zaczęły się kruszyć . Po skróceniu nie zostały zabezpieczone . Na nic pisanie reklamacji , próśb o naprawę .

Sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta
Złożyłam wniosek o pomoc prawną u szczecińskiego rzecznika , który stwierdził ewidentny błąd firmy WEKA i proponował ugodę .
Właściciel firmy migał się jak mógł a rzecznik ?
A rzecznik uznał ,że nie ma możliwości przymusu na wykonawcę i zaproponował prywatną drogę prawną .
Mała szkodliwość społeczna aby wystąpić z urzędu stwierdziła pani rzecznik często występująca w mediach . Nie skorzystałam , miałam dość urzędów , użerania się o swoje .
Wynajęłam kolejną firmę , która okazała się wzorowa . Dwóch panów [ św Jehowy ] okazali się fantastycznymi fachowcami .

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (14):

Sortuj komentarze:

Moja ostatnia aktywność to nie urozmaicenie świąt wielkanocnych . Można to poprawić ?

Komentarz został ukrytyrozwiń

@ Marek Chorążewicz 22:41
Chcę dodać ,że kwota za usługę była mocno przesadzona . Sprawdziłam dopiero post factum.

Komentarz został ukrytyrozwiń

@ Marek Chorążewicz 22:41
Chcę dodać ,że kwota za usługę była mocno przesadzona . Sprawdziłam dopiero post factum.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ja też :)))
W mojej łazience i wc otwory wentylacyjne [ kółka na dole skrzydeł drzwi ]szurają po posadce , tak obcięli .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Elu, osiwiałem po remoncie łzienki, wiem coś o tym...:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Opisałam te swoje perypetie w największym skrócie . Ku przestrodze . Każdy kogo spotka niesprawiedliwość niech wie jak się poruszać .
Rzecznik to nie koniec , nad nim są dalsze instancje . Ale kto ma zdrowie i czas ? :((

Komentarz został ukrytyrozwiń

@ Marku
o to chyba im chodzi . Tylko jeśli ktoś nie ma pojęcia jak obracać się w prawie [ sądach ]powinni pomóc a nie spławić .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Mam podobne doświadczenia z urzędnikami 'od praw konsumentów". Oni są rzeczywiście chyba tylko od ... butów, suszarek do włosów i różnych podobnych drobiazgów. Mój przedmiot sporu wart był kilka tysięcy (usługa). Zauważyłem, że na takich klientów reagują specyficznie - kierują do adwokatów. Uważają, że jak stać klienta na taki drogi wydatek, to może wyłożyć kilka dalszych tysięcy na spory prawne i ciąganie się po sądach, które przecież są tak sprawne, szybkie i sprawiedliwe, że... Ach! Szkoda słów...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Trzy miesiące czekałam na fakturę . Dali papierek [ wydruk z komputera ] coś co miało być fakturą .
Odpis przepadł !

Komentarz został ukrytyrozwiń

Rzecznik Praw Konsumenta to stanowisko fikcyjne . Przy mnie była pani , której nie chcieli wymienić butów , druga ,że napój nie odpowiada jakości .Sprawy załatwione na telefon.
W mojej sprawie pani wysłała list do wykonawcy ,że uznaje moje racje i .....na 3 miesiące zapomniała o tym .
Była zdziwiona ,że nie mam odpowiedzi od firmy . Właściwie to ja pilnowałam sprawy nie rzecznik ..Firma WEKA odpisała rzecznikowi ,że dali mi odpowiedź co było kłamstwem . Rzecznik tego nie sprawdził .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.