Facebook Google+ Twitter

Jak zdobyć i lekceważyć klienta

Sony , McAfee i operator sieci (dotyczy wszystkich, więc nie wymieniam zainteresowanego) w ostatnich dniach pokazały …kim jest dla nich nabywca produktu (naiwny klient),…jak pozbyć się „natręta”.

W kwietniu stałem się jednym z wielu użytkowników Sony Xperia Z. Wybór świadomy
i przemyślany. Decyzja podjęta już po premierze Samsunga Galaxy s4, który szczerze pisząc nie zachwycił mnie.

Po kilku dniach wyszło tzw. szydło z worka. Brak kompatybilności z innymi telefonami skutkujący niemożliwością transferu danych. Cóż ręczne przeniesienie też jest metodą. Sztandarowa szczelność i utrudniony dostęp do kanału ładowania oraz brak możliwości wymiany karty SIM. To tylko pewnie odosobniona ocena.

Powyższe jest jednak wstępną, sugestywną opinią. Najgorsze spotkało mnie dwa dni temu, kiedy zmuszony sytuacją zawodową zmieniłem miejsce pobytu.

Telefon nie zalogował się w nowym miejscu, co spowodowało brak możliwości korzystania z łącz a tym samym wszelkiej komunikacji.

Operator wyjaśnił zasady postępowania i likwidacji problemu. Nie ukrywam – rzetelnie i z troską o mnie, klienta.

Od tego momentu zaczął się jednak horror. W telefonie zainstalowany jest program McAfee – moim zdaniem jeden z najlepszych na rynku. Program gwarantujący bezpieczeństwo w sieci, gwarantujący swobodne surfowanie w internetowej sieci i zabezpieczający przed wszelkimi niebezpieczeństwami.

Program ten ma osobny kod dostępu do telefonu, gwarantujący bezpieczeństwo zainstalowanych danych i połączeń. Abonent musi pokonać jednak dwie bariery, pierwsza to PIN operatora druga to PIN McAfee.

W tym momencie zaczął się mój problem. Przechodząc bez problemów przez PIN operatora zatrzymałem się na PIN firmy McAfee. Coś pomyliłem, przekręciłem, zapomniałem. Telefon od dwóch dni spełnia rolę gadżetu do połączeń alarmowych.

 / Fot. http://www.sonymobile.com/pl/products/phones/xperia-z/Wszelkie kontakty i sugestie mailowe z firmą McAfee nie pozwalają na uruchomienie aparatu. Próby telefonicznego rozwiązania problemu z góry skazane są na niepowodzenie. Techniczne wsparcie McAfee pozwala na kontakt w godzinach 9.00 do 12.30. Hmm, komu i jakiemu klientowi deklarowane są te godziny.

Dzisiaj, licząc na cud, zadzwoniłem o 12.35. Niestety automatyczna sekretarka uprzejmie poinformowała o braku możliwości kontaktu. Nikt już nie pracuje !!!

Ponieważ nie miałem możliwości pójścia za tzw. ciosem, uzbroiłem się w cierpliwość do godzin popołudniowych.

Ok. godziny 18 zadzwoniłem do Sony z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Miła pani wysłuchała i … My za to nie odpowiadamy, My nic nie możemy, My Panu nie pomożemy. To Oni a nie My.

Moja riposta, że zmuszono mnie do korzystania z pakietu, że Sony podpisało umowę z McAfee a mnie zmusiło do korzystania z tej aplikacji trafiały w ścianę. Odpowiedź jak maszynka, proszę rozmawiać z McAfee. Na nic zdały się informacje o godzinowych ograniczeniach, na nic prośby o pomoc.

Kupiłeś to super, pozostałe to Twój problem.

Po co to napisałem ?

Dla przestrogi i rozwadze ewentualnego klienta. W głębi duszy marzę o masowym buncie i opisie podobnych sytuacji eliminujących nawet najlepszych z rynku usług. Przecież to nie dotyczy tylko moich bohaterów, to powszechne postępowanie.

To jakaś maniera. Sprzedać i zapomnieć.

To, że ma się setki klientów wcale nie oznacza dożywocia i spokojnego dolce vita.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (27):

Sortuj komentarze:

W telefonie dokonano przeinstalowania systemu z pełną jego aktualizacją. Jest w tej chwili ok. Podziękowania należą się pani Borianie Peykovej z Działu obslugi klienta McAfee oraz pracownikom T-Mobile. Dziękuję. Niestety złe wrażenie po kontakcie z Sony pozostało.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Mało że działem, ale "ba!" w kategorii cywilizacja. :D Czyli to nie jest jakaś tam technologia...;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Grzegorz, wyraziłem zachwyt z powodu, że "komórki" są "działem" w W24...:)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jakie to zabawne... Artykuł jest o telefonie, a komentarze zupełnie o czymś innym. Ładna pogoda, słoneczko grzeje, a Państwo przed monitorem - nie szkoda słońca?

A co do telefonu, to trzeba po prostu używać takiego do dzwonienia, a nie udającego komputer. W nim żadne McAffe nie jest potrzebne bo nie ma systemu do zainfekowania. Po co sobie samemu tworzyć problemy?

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Ireneuszu przykro mi i łączę się w bUlu z powodu problemów z telefonem :) Nadal nie widzę jednak powodu, żeby robić z tej historii ŁAMIĄCĄ WIADOMOŚĆ (ang. Breaking News)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Andrzeju, proszę nie wprowadzać w błąd autorów. Redakcja podbija i podnosi wszystkie wartościowe materiały. Wystarczy spojrzeć na stronę główną, np. galeria Adama Falkowskiego, pod którą widnieje tyle komentarzy, została podbita dziś rano - wtedy, kiedy rozpoczął się dyżur redakcyjny.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Zabawy "suwakiem"- a fe!!!... :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Tomku suwak został ustawiony na 7 i zatwierdzony. Po przeładowaniu strony nastąpił wzrost o 1. Przed chwilą testowałem na jednym z materiałów i zaliczyło 7. Nie mam pojęcia skąd taka różnica. Możliwe że jest to wina łącza, wczoraj pracowałem na innym łączu i trochę muliło. Pewności jednak nie mam.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Ireneuszu, czy dobrze rozumiem, że jest jakiś problem z mechanizmem? Powinien pan mieć suwak, który pozwoli ustawić od 1 do 7 punktów oraz jest możliwość ręcznego wpisania wagi w pole wagi.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Panie Tomku, ok. Rozumiem. Problem polegał jednak na uzyskaniu przeze mnie, moim podbiciem, 1 pkt a nie przynależnych 7.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.