Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

23547 miejsce

Jak zrobić biznes na kartoflanej aferze

Nietuzinkowy pomysł na promocję własnego baru przyszedł do głowy Antoniemu Rzepkowskiemu. Pomogła mu w tym "afera ziemniaczana". Taka okazja mogła się już nie powtórzyć...

mwmedia- Nigdy wcześniej nie widziałem, żeby ziemniaki figurowały na pierwszych stronach gazet i by przez kilka dni mówiło się o nich w telewizji. Postanowiłem to wykorzystać - mówi Antoni Rzepkowski, właściciel kartoflanego biznesu. Co zrobił? Sam dał do gazety takie oto "wyjaśnienie":

– NIE inspirowaliśmy ani nie uczestniczyliśmy w żaden sposób w przygotowaniu obrażającego Prezydenta RP artykułu opublikowanego w niemieckiej gazecie TAGESZEITUNG.

Firma Rzepkowskiego ma w Warszawie mały lokal gastronomiczny "TATTI" serwujący pieczone ziemniaki z mwmedia najróżniejszym nadzieniem. Można je zjeść na miejscu i kupić na wynos.
Barek został otwarty kilka tygodni temu. Antoni Rzepkowski przyjechał do Polski ze Szkocji i najwyraźniej wstrzelił się w idealny moment z rozkręcaniem takiego interesu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Na pewno sama afera takiego wpływu na spożycie kartofli w Warszawie by nie miała. Ale odpowiednio wykorzystana... Kartofle pewnie lepiej smakują, gdy się wie, źe sprzedaje nam je facet z ikrą.

Komentarz został ukrytyrozwiń

czy afera w niemieckiej gazecie miała aż takie znaczenie dla wzrostu popularności małego lokalu gastronomicznego..? Według mnie jest to wątpliwa sprawa...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.