Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

184988 miejsce

Jak zrobić biznes na kartoflanej aferze

Nietuzinkowy pomysł na promocję własnego baru przyszedł do głowy Antoniemu Rzepkowskiemu. Pomogła mu w tym "afera ziemniaczana". Taka okazja mogła się już nie powtórzyć...

mwmedia- Nigdy wcześniej nie widziałem, żeby ziemniaki figurowały na pierwszych stronach gazet i by przez kilka dni mówiło się o nich w telewizji. Postanowiłem to wykorzystać - mówi Antoni Rzepkowski, właściciel kartoflanego biznesu. Co zrobił? Sam dał do gazety takie oto "wyjaśnienie":

– NIE inspirowaliśmy ani nie uczestniczyliśmy w żaden sposób w przygotowaniu obrażającego Prezydenta RP artykułu opublikowanego w niemieckiej gazecie TAGESZEITUNG.

Firma Rzepkowskiego ma w Warszawie mały lokal gastronomiczny "TATTI" serwujący pieczone ziemniaki z mwmedia najróżniejszym nadzieniem. Można je zjeść na miejscu i kupić na wynos.
Barek został otwarty kilka tygodni temu. Antoni Rzepkowski przyjechał do Polski ze Szkocji i najwyraźniej wstrzelił się w idealny moment z rozkręcaniem takiego interesu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

Na pewno sama afera takiego wpływu na spożycie kartofli w Warszawie by nie miała. Ale odpowiednio wykorzystana... Kartofle pewnie lepiej smakują, gdy się wie, źe sprzedaje nam je facet z ikrą.

Komentarz został ukrytyrozwiń

czy afera w niemieckiej gazecie miała aż takie znaczenie dla wzrostu popularności małego lokalu gastronomicznego..? Według mnie jest to wątpliwa sprawa...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.