Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

1779 miejsce

Jakich skutecznych strategii sprzedaży uczy Mateusz Grzesiak?

27.03.2015 roku w Warszawie odbyło się wydarzenie "Sprzedaż – najważniejsza umiejętność przyszłości" organizowane przez firmę 360SBC www.360sbc.pl. Sprawdźcie jakimi strategiami podzielili się z nami najlepsi sprzedawcy

wydarzenie Mateusz Grzesiak, Jacek Kotarbiński, Barbara Stawarz, Krzysztof Sarnecki, Michał Zawadka, Robert Kozak - to prelegenci ostatniego wydarzenia "Sprzedaż – najważniejsza umiejętność przyszłości" organizowanego przez www.360SBC.pl.
Wyżej wymienieni eksperci, podzielili się z uczestnikami licznymi strategiami skutecznej sprzedaży.

Co warto było zapamiętać?

Sprzedaż zaczyna się od zmiany nastawienia klienta do nas i do produktu. Jako przykład: zauważ jakie Richard Branson posiada nastawienie do siebie, oraz do sprzedaży.
Zawsze zaczynaj od „dlaczego”. Dlaczego to sprzedajesz? Jaka jest twoja misja? Na czym najbardziej Ci zależy? Pozwól, by klient dowiedział się co Tobą kieruje, wzbudzi to zaufanie do Ciebie oraz produktu który sprzedajesz.
Motywacja i jej poziom jest kwestią tego czy to co robisz jest dla Ciebie istotne. Szukaj produktu który wyraża Ciebie, z którym się utożsamiasz, wtedy sprzedaż nie będzie problemem.
Co zrobić aby to Klient znalazł Ciebie a nie na odwrót? Bądź wyrazisty, rozpoznawalny, wyróżniaj się, zadbaj o swoją markę osobistą, znaj swoją wartość, pamiętaj stale o uśmiechu i kulturze osobistej.
Klienci najczęściej kupują aby uniknąć cierpienia, jest to ich największy powód. Dopiero później pojawia się chęć zakupu związana z doznaniem innych emocji, głównie szczęścia, dumy, satysfakcji, podziwu.. Przed czym chroni Twój produkt? Jakich emocji dostarcza?
Wczuj się w rolę Klienta: Jak myśli? Czego potrzebuje? Jakimi motywami się kieruje?
Główna cecha skutecznego sprzedawcy: pokora i umiejętne wsłuchanie się w potrzeby drugiej strony. Najpierw słuchaj, potem mów w oparciu o kluczowe słowa których użył rozmówca.
Buduj zaufanie, bądź sobą, poinformuj o stratach wynikających z braku zakupu, pozostawaj w kontakcie, nie przerywaj kontaktu z klientem jeśli za pierwszym razem nie kupi.

Niby oczywiste a jednak warto o tym przypominać.
28.04.2015 odbędzie się reedycja wydarzenia.

Czy rozwój umiejętności osobistych oraz umiejętności sprzedaży mógłby przydać się również Tobie?

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.