Facebook Google+ Twitter

Jakiej muzyki najczęściej słuchamy podczas posiłków?

W dzisiejszym pędzie coraz częściej zapominamy o małych przyjemnościach dnia codziennego, w tym o właściwym celebrowaniu posiłków. Najlepszą okazją na wyrwanie się z pędu jest relaks przy ulubionych dźwiękach.

foodpanda i Spotify postanowili sprawdzić, jakie dźwięki towarzyszą nam podczas lunchu i kolacji. Muzyka i jedzenie od zawsze były dobraną parą i silnie działały na nasze zmysły. Dobrym jedzeniem i dźwiękami możemy delektować się bez końca. Jakiej muzyki słuchamy dziś, jedząc lunch i kolację, sprawdziły serwisy foodpanda i Spotify. Muzyka zawsze towarzyszyła jedzeniu. Wspólnie z serwisem Spotify postanowiliśmy sprawdzić, czego słuchają młodzi Polacy w porze lunchu i przy kolacji – mówi Piotr Łagowski, Dyrektor generalny foodpanda na rynki CEE. – Porównaliśmy wyniki naszej sondy z danymi Spotify – kończy Łagowski.

Czego słucha się z Pandą?

foodpanda zapytała swoich użytkowników, jakich utworów najlepiej się słucha podczas lunchu i kolacji. W czasie lunchu zdecydowanie królują piosenki energetyczne, które pobudzają – nie tylko trawienie, ale też do dalszej pracy. Najpopularniejsze wg użytkowników serwisu foodpanda utwory lunchowe to:
• Pharell Williams – HAPPY
• Pitbull&Kesha – Timber
• Avicii – Hey brother

Wieczorem użytkownicy foodpandy słuchają najczęściej stonowanych piosenek, gdy po ciężkim dniu potrzebują chwili relaksu i możliwości celebrowania posiłku w spokojnym rytmie. Top 3 na wieczorną kolację to:
• Coldplay – Magic
• OneRepublic – Counting stars
• Ed Sherman – I see fire


Dźwięki z chmury

Serwis Spotify sprawdził dla odmiany, czego najchętniej słuchają mieszkańcy Krakowa, Warszawy i Wrocławia. Chcieliśmy porównać preferencje muzyczne użytkowników foodpandy z danymi naszego serwisu – mówi Przemek Pluta, Business Manager CEE Spotify. – Co ciekawe, nasze wyniki były bardzo podobne – dodaje Pluta. Bezapelacyjnie w każdym mieście wygrał Clean Bandit i Jess Glynne z utworem Rather Be. W słuchawkach fanów Spotify królują jeszcze utwory takie jak Magic brytyjskiej grupy Coldplay, a także Ed Sheeran z I See Fire.
Użytkownicy foodpandy i Spotify to ludzie młodzi, którzy korzystają z nowych technologii w sposób aktywny, dlatego ich preferencje muzyczne i kulinarne są podobne – podsumował wyniki obu serwisów Piotr Łagowski z foodpandy.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.