We Francji rozpoczęła się kampania, w której jeden z najbardziej ekscentrycznych projektantów mody pokazuje się na poboczu w żółtej, drogowej kamizelce. W tle widać trójkąt ostrzegawczy i samochód. Napis na plakacie głosi: "To jest żółte, to jest brzydkie, to nie pasuje do niczego, ale może uratować wam życie".
Tak Karl Lagerfeld zachęca, by kierowcy mieli zawsze na wyposażeniu swojego samochodu kamizelkę odblaskową i trójkąt ostrzegawczy.
Niestety, kamizelka nie jest projektu mistrza Lagerfelda.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?