Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

22492 miejsce

Katalog nagród zamknięty w pudełku - Vivabox

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2013-11-27 11:57

Weryfikacja wyników badań dotyczących preferencji grupy docelowej, analiza trendów, zbieranie i przeglądanie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów z dostawcami, magazynowanie i logistyka, obsługa ewentualnych reklamacji.

To zadania, z którymi musi się zmierzyć firma przygotowująca katalog nagród w ramach realizowanego programu wsparcia sprzedaży. Organizator programu lojalnościowego może oczywiście powierzyć ten projekt firmie zewnętrznej, ale może także zdecydować się na wykorzystanie gotowego rozwiązania – katalogu nagród zamkniętego w pudełku – Vivabox.

Firmy realizujące programy lojalnościowe dla klientów i partnerów biznesowych często borykają się z problemem identyfikacji potrzeb grupy docelowej oraz wskazaniem takich prezentów, które zachęciłyby potencjalnych uczestników do wzięcia udziału w akcji i realnie wpłynęły na wzmocnienie relacji. Nierzadko tworzą zatem rozbudowane katalogi nagród chcąc w ten sposób odpowiedzieć na indywidualne potrzeby zdywersyfikowanej grupy docelowej. Wiąże się to jednak z licznymi procesami, na które firma bardzo często nie chce poświęcać zbyt dużo czasu.

Proste rozwiązanie
Vivabox Multibox to odpowiedź na zmieniające się dynamicznie potrzeby firm, które poszukują nagród wyjątkowych i dających uczestnikom programów lojalnościowych szeroki wybór możliwości. Vivabox Multibox Gold, Red i Idealny Prezent to eleganckie zestawy z kilkudziesięcioma produktami w ramach dostępnego katalogu, z którego osoby obdarowane mogą wybrać upominki z różnych kategorii np.: biżuteria, zegarki, galanteria skórzana, elektronika czy kosmetyki. Vivabox to oryginalność i elegancja, nie tylko opakowania, ale także formy przekazania takiej nagrody – zgodnie bowiem z ideą produktu żaden z zestawów nie komunikuje wartości nominalnej. To wszystko gwarantuje, że wartość postrzegana prezentu jest znacznie wyższa niż w rzeczywistości. Finalny upominek wybierany jest samodzielnie przez uczestnika danej akcji marketingowej w ramach katalogu dostępnego on-line na stronie www, a jego dostawa odbywa się już bez żadnych dodatkowych kosztów. Na dostawcy spoczywa również kwestia potencjalnych reklamacji.

„Wykorzystanie gotowego katalogu nagród w postaci Vivabox Multibox znacząco ułatwiło nam przygotowanie i przeprowadzenie programu wspierającego sprzedaż kierowanego do naszych kontrahentów. Daliśmy im możliwość wyboru upominków z katalogu zawierającego w sumie kilkadziesiąt produktów i usług, wśród których każdy z uczestników znalazł nagrodę odpowiadającą jego aktualnym potrzebom. Jako firma zaoszczędziliśmy nie tylko środki finansowe, ale ograniczyliśmy wkład pracy jaki nasi pracownicy musieliby włożyć w przygotowanie i zarządzanie tak rozbudowanym zestawem upominków” – powiedział Jacek Świgost, Marketing & Export Manager z firmy Fellowes Polska S.A.

Szyty na miarę
Co więcej – z Vivabox można stworzyć zestaw „szyty na miarę”, o dowolnej wartości i zawierający wybrane produkty czy usługi. Umożliwia to przygotowanie katalogu nagród idealnie dostosowanego do oczekiwań grupy docelowej oraz organizatora programu. Może on bowiem nie tylko określić zestaw produktów i usług z niemal nieograniczonej listy kategorii czy dowolną wartość zestawów, ale także jego wygląd graficzny.

„Vivabox jest dostępny w 2 wersjach: jako oferta standardowa (11 wersji produktowych z różnych kategorii, ponad 650 produktów i usług do wyboru w ramach zestawów) oraz jako oferta szyta na miarę. Specjalnie dla klientów stale utrzymujemy stocki magazynowe tak, żeby propozycje standardowe były dostępne od ręki, zaś zestawy „tailor made” w zależności od niezbędnego nakładu pracy i złożoności projektu, przygotowywane były nawet w ciągu dwóch tygodni” – mówi Magdalena Mamczur-Wallin, Senior Product Manager, segment Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Vivabox to zawsze najwyższa jakość produktów i usług, dlatego w zestawach znajdują się takie znane marki jak: Apart, Batycki, Wittchen, Samsonite, Nokia, Samsung, Sony, Parker, Dior, Estee Lauder, Gucci i wiele innych.

Zestawy prezentowe Vivabox zostały wprowadzone na rynek w 2008 roku, a ich portfolio jest stale rozwijane. Aktualnie w ofercie znajduje się wiele propozycji, wśród których każda firma znajdzie odpowiedni upominek dla klientów, partnerów biznesowych, konsumentów czy pracowników. Vivabox to ekskluzywne upominki dostosowane do różnych oczekiwań i wykorzystywane przez firmy z wielu branż jako prezenty biznesowe, nagrody w programach wsparcia sprzedaży oraz narzędzia motywacji pracowników.

Wszystkie zestawy Vivabox oraz ich szczegółowe opisy dostępne są na stronie www.vivabox.pl.

Kontakt:
Diana StacheraTel. +48 501 121 711
Fax: +22 402 48 68
E-mail : d.stachera@contrust.pl

O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

Sodexo Benefits and Rewards Services

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.
Sodexo w liczbach
(dane z 31 sierpnia 2012 roku)

Grupa Sodexo na świecie

18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie

Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji

Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań
50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych

(Natalia Szymczak)

Wybrane dla Ciebie:


Tagi: sodexo vivabox


Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.