Facebook Google+ Twitter

Katastrofa smoleńska. Nie było maszyny rezerwowej. Złamano prawo?

Chodzi o naruszenie tzw. instrukcji HEAD, określającej procedury przewozu VIP-ów - czytamy w dzisiejszym "Naszym Dzienniku".

 / Fot. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tupolev_Tu-154M_Poland_-_Air_Force.jpgPrzed każdym wylotem VIP-ów sprawdzane jest niemal wszystko. Załoga, samolot na zewnątrz i wewnątrz. Takie same procedury obowiązują maszynę rezerwową.

Płk. Ryszard Raczyński, szef 36. specjalnego pułku lotnictwa transportowego, przyznał w rozmowie z "Naszym Dziennikiem", że 10 kwietnia takiej maszyny nie wystawiono ponieważ tego dnia drugą maszyną nie dysponował.

Instrukcja HEAD istnieje od 2009 roku, została zatwierdzona przez ministra Bogdana Klicha. MON twierdzi jednak że HEAD nie nakazuje jak zorganizować lot VIP-ów, tylko instruuje jak powinna wyglądać organizacja lotu VIP-ów.

Więcej w " Naszym Dzienniku".

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.