Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

10901 miejsce

Kierowcy PKS ignorują pasażerów. Nie sprzedają ulgowych biletów

Nie od dziś wiadomo, że nieznajomość przepisów szkodzi. Niestety, zazwyczaj traci na tym pasażer, a kierowcy, wykazując się ignorancją, jak nie potrafili, tak nie potrafią sprzedać biletu z przysługującą ulgą.

 / Fot. Lukas 3z, GNU 1.2 http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Automet_Apollo_inside_front.jpg?uselang=pl Piątek, 21 września. Przystanek autobusowy w miejscowości Mogielnica w województwie mazowieckim. Czekam na autobus do Warszawy. Przyjeżdża planowo o 7.30. Kupując bilet u kierowcy, okazuję stosowny dokument i standardowo proszę o przysługującą mi ulgę. Niestety, kierowca, który jak sam przyznał kilkanaście lat pracuje w zawodzie, uparcie twierdzi, że nie posiada danej zniżki, a obowiązuje ona tylko na znaczny stopień niepełnosprawności. Próbuję go wyprowadzić z błędu, ale on z taką ulgą dotychczas się nie spotkał. Po 5-minutowej wymianie zdań postanowił mi sprzedać bilet z przysługującą mi zniżką, mimo tego, że jego zdaniem żadna mi się nie należy. Może bym i mu uwierzył, ale nie w sytuacji, gdy podróżuję autobusami kilkanaście lat i znam swoje prawa.

Okazuje się, że na tym nie koniec. Na sprzedanym bilecie nie widnieje kwota, jaką zapłaciłem kierowcy. Świadomie wystawił mi bilet na kwotę 2 groszy, za który z zastosowaną ulgą zapłaciłem ponad 8 złotych. O tym, że kierowca ignoruje prawa pasażerów, dodatkowo niech świadczy fakt, że podczas 1,5-godzinnej trasy wypalił dwa papierosy, prowadząc pojazd.

Czytaj dalej ----->

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

U mnie nawet niepełnosprawni mają problem z zakupem biletów ze zniżką :))

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.