Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

24007 miejsce

Klienci BGŻ bez dostępu do kont - zawinił system

Kto dziś przed południem chciał wypłacić pieniądze z bankomatów BGŻ zobaczył informację o zerowym stanie konta. Klientów na długie godziny pozostawiono bez dostępu do informacji co się stało i jak długo potrwa awaria.

 / Fot. LogoKlienci ze zdziwieniem przecierali oczy i pulpity bankomatów. Jeszcze wczoraj wiele osób miało informację o nowych przelewach, dziś natomiast pojawiła się informacja, że stan konta wynosi dokładnie: 0,00 zł. Co się stało?

Przyczyna tego wewnętrznego paraliżu nie jest znana, ponieważ na stronie głównej banku nie ma komunikatu o ewentualnych pracach na serwerze. System infolinii też się nie sprawdza. Pomimo zapewnień ze strony firmy, że konsultanci udzielają informacji 24 godziny na dobę, uzyskanie informacji odnośnie ewentualnej awarii graniczy z cudem. Placówki banku BGŻ są w soboty nieczynne, zatem klienci mogą tylko cierpliwie czekać i mieć nadzieję, że niepokojący komunikat: „brak dostępnych środków” to tylko chwilowa awaria systemu.

W godzinach popołudniowych na stronie głównej banku pojawił się krótki komunikat: "W dniu dzisiejszym podczas prac technicznych związanych ze zmianami systemowymi nastąpiły nieoczekiwane
problemy, które uniemożliwiły dokonywanie transakcji kartami Maestro. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację".

Czy nieoczekiwanych problemów, a tym samym stresu setek klientów można było uniknąć? Z pewnością można było umieścić na stronie banku stosowny komunikat z informacją o planowanych pracach, a także możliwości wystąpienia ewentualnych utrudnień podczas korzystania z kart płatniczych.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.