Facebook Google+ Twitter

Klienci ocenią ZUS

Jest to wydarzenie bez precedensu wśród instytucji administracji publicznej. Firma Millward Brown SMG/KRC przeprowadzi na zlecenie ZUS badanie satysfakcji klientów Zakładu. Projekt jest finansowany przez Unię Europejską.

Konferencja Prasowa inicjująca projekt badania satysfakcji klientów ZUS.Drugi od prawej: prezes ZUS Zbigniew Derdziuk, drugi od lewej: prezes SMG/KRC Krzysztof Kruszewski / Fot. Wojciech Andrusiewicz- Przyznam, że jestem pod wrażeniem, że ZUS poszedł w ślady wielkich koncernów biznesowych i jako pierwsza rządowa agenda zbada jakość swoich usług wśród klientów – powiedział podczas konferencji prasowej inicjującej badania Krzysztof Kruszewski, prezes Millward Brown SMG/KRC.

Badanie satysfakcji klientów wpisuje się w realizowaną przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych Strategię na lata 2010-2012. Celem nadrzędnym Strategii jest bowiem zwiększenie satysfakcji klientów ZUS. Realizacji tego celu ma zaś służyć m.in. zmiana modelu zarządzania instytucją. Zakład przechodzi w tej materii na standardy realizowane w biznesie, czyli planowanie strategiczne i zarządzanie procesowe. Systematycznie poszerzana jest również elektronizacja kontaktów z klientami oraz co równie istotne wyraźnie wydzielone zostają Front i Back Office.
Realizacja Strategii ma doprowadzić do przekształcenia ZUS w instytucję publiczną nowej generacji. – Stajemy się instytucją przyjazną dla klientów, reagującą na wszelkie zmiany zachodzące w otoczeniu społecznym – podsumował realizację Strategii Zbigniew Derdziuk, prezes ZUS.

Badania satysfakcji klientów ZUS będą prowadzone przez trzy lata do grudnia 2013 r. Millward Brown SMG/KRC przeprowadzi je przy pomocy trzech metod: wywiadu telefonicznego, wywiadu bezpośredniego i badania fokusowego. W ich ramach przebadanych zostanie ponad 83 tys. osób z podziałem na trzy kluczowe grupy klientów, tj. przedsiębiorców, ubezpieczonych i świadczeniobiorców. Pierwszy etap badań firma Millward Brown SMG/KRC zakończy w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Badanie satysfakcji klientów, podobnie jak realizacja Strategii na lata 2010-2012 opiera się na środkach z unijnych programów operacyjnych Kapitał Ludzki i Innowacyjna Gospodarka.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

jajco
  • jajco
  • 09.12.2010 10:22

ZUS to najgorsza instytucja w Polsce i wszyscy o tym wiedzą,to badanie to następny przekręt.ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz został ukrytyrozwiń
Andrzej Ekielski
  • Andrzej Ekielski
  • 09.12.2010 06:44

ZUS był winien 2 tys.zł. Zamiast je wypłacić w sposób cywilizowany dopisał do nich 6 tys.zł. pieniędzy wirtualnych. Od całości opłacił podatek i ubezpieczenie, a biednemu emerytowi zostało z tego 2 tys.zł. Co ciekawe wszystko jest zgodne z prawem, nikt nie chce widzieć przekrętu od którego śmierdzi z daleka. Jeżeli takie sztuczki są wyprawiane na szerszą skalę, to nic dziwnego,że ZUS nie ma pieniędzy, nie mają ich też świadczeniobiorcy. Przed wojną był cyrk Skalskiego, ale nawet tam takich sztuczek nie znano.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.