Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

18068 miejsce

Klienci PKO Inteligo - Uważajcie!

Uwaga! Kolejny atak wyłudzaczy haseł do kont bankowych. Tym razem narażeni na niebezpieczeństwo są klienci banku PKO. Jest to już kolejna próba wyłudzenia haseł. Ponad miesiąc temu próbowano wyłudzić hasła od klientów banku BZ WBK.

fałszywy mail od banku PKO / Fot. Adam KrasowiczPrzestępcy wysłali wiadomości 23 maja o godzinie 19.07. W polu nadawcy można przeczytać, że wiadomość pochodzi od IPKO BANK. W nagłówku wiadomości jest banner IPKO, a poniżej wiadomość o treści:

Drogi kliencie,

Podczas naszych rutynowych procedur weryfikacyjnych online, wykrylismy maly blad w twojej informacji logowania.
Moze to byc spowodowane nastepujacymi rzeczami;

1. Niedawna zmiana w personalnych informacjach (np Twoj adres ulegl zmianie).
2. Podanie blednych informacji podczas procesu rejestracji.
3. Niemozliwosc precyzyjnej weryfikacji opcji ktora wybrales jesli chodzi o oplaty.

Prosze zweryfikuj swoje informacje online poprzez nasz oficjalny link konfirmacyjny nizej, i upewnij sie ze odpowiesz na pytanie pomocnicze.

Uaktualnić Twój Uważać

ipko Bank.

Dziękuję ipko Bank.

Gdzie pod zdaniem zamieszczony jest link prowadzący do strony
http://calmette.net/prof/phpSecurePages/index.html

Pod żadnym pozorem nie podawaj nikomu swoich danych, haseł, oraz kodów dostępu do
karty kredytowej!

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (7):

Sortuj komentarze:

A mnie złodziej chyba skopiowali kartę w jakimś bankomacie i okradli (jestem w Anglii) i mam czekac miesiąc co bank zrobi - karta kieposko zabezpieczena bo pasek magnetyczny, a ja przed świętami zostalkam z dziecmi bez pieniędzy!!!!Okradli mnie tak, że próbowali róznych sum, w koncu wyplatę zrobili 3 razy biorac kase - daleko od miejsca gdzie mieszkam, po zablokowaniu karty jeszcze probowali, czy cos się uda wziać z konta.

Komentarz został ukrytyrozwiń

"Ale oni rozsyłają te maile na chybił trafił..?" są różne boty, które wychwytują różne adresy z for dyskusyjnych, z ogłoszeń na róznych portalach (np.: gumtree.pl). Należy jak najmniej podawać swoich adresów w internecie, bądź (w przypadku ogłoszeń) stosować aliasy na skrzynkę, które później można usuwać, albo też stosować znaczek [at] zamiast @. Dla webmasterów firmowych stron - można użyć specjalnego znacznika w sekcji , który przykrywa nasz adres e-mail wśród innych niewidocznych dla ludzi adresów, które boty odrzucają... Przepraszam za koślawość języka, ale jestem po 14 godzinach pracy :) Gdyby co, to kontaktujcie się przez W24 ze mną, a mogę trochę pomóc w walce ze spamem. Pozdrawiam

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ale oni rozsyłają te maile na chybił trafił..?
Jeśli mail trafia do nie klienta banku, to sprawa jest jasna.
Jeśli są rozsyłane tylko do rzeczywistych klientów to musieli zdobyć listę, a za to już winę ponosi bank.

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 24.05.2008 11:38

nie tylko młodzież starsi ludzie, którzy nie zwracają uwagi na to co jest w polu adresu.
Jedyną metodą na walkę z phisingiem jest uświadamianie ludzi i banki powinny zacząć robić to na szerszą skalę.

Komentarz został ukrytyrozwiń

warto dodać, że ten mail był nie po Polsku ;)
"Uaktualnić Twój Uważać"
Ale niestety - jacyś naiwni się znajdą ("raczkująca" w bankowości młodzież)

Komentarz został ukrytyrozwiń

+ Ciekawe ilu durniów sie nacina ta takie cos:) Banki ciagle informują o tym, ze nie wysylaja do klientów e-maili z prosbami o potwierdzneie danych...To klient ma zadbac o to, aby jego dane byly w bazie banku poprawne!

Komentarz został ukrytyrozwiń
  • Autor usunął profil
  • 23.05.2008 21:43

Phishing, kolejna zmora internetu

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.