Facebook Google+ Twitter

Kogo się boją supermarkety

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2010-03-22 07:32

Kilkadziesiąt firm dyktuje dużym sieciom handlowym warunki sprzedaży - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Im silniejszą pozycję ma producent na rynku, tym więcej może wynegocjować od supermarketu.

Według dziennika, prawdziwi potentaci mogą sobie pozwolić na przedstawienie takiej oferty, że sklepy ulegają ich dyktatowi. Bo nie przyciągną klientów, jeśli nie zaoferują produktów najbardziej znanych i popularnych.

"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że w Polsce jest kilkudziesięciu dostawców istotnych marek. Wśród producentów, z którymi muszą się liczyć supermarkety, jest coraz więcej polskich marek. Ci producenci mogą wynegocjować od sklepu między innymi eksponowaną pozycję na regale, udział sieci w kosztach promocji, wyższe marże niż sklep i niższe opłaty półkowe.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.