Facebook Google+ Twitter

Kolejny artysta wspiera butelkę zwrotną.

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-07-21 08:59

Dennis Wojda, znany rysownik, dołączył do grona twórców, którzy wspierają kampanię społeczną „Weź mnie w obroty” organizatorem akcji jest Carlsberg Polska. Pierwszy odcinek komiksu nowego autora został opublikowany 14 lipca.

Cykl komiksów „Butelka zwrotna story” zapoczątkowała znana rysowniczka Marta Zabłocka, która stworzyła 10 pierwszych epizodów o życiu bohaterki kampanii. Przygody tego ekologicznego opakowania edukują i bawią czytelników subtelnym humorem. Popularność akcji i zaangażowanie odbiorców zaowocowało nawiązaniem współpracy
z kolejnym twórcą Dennisem Wojdą, znanym
i wielokrotnie nagradzanym rysownikiem. Autorzy będą teraz prezentowali swoje prace na zmianę, co dwa tygodnie. Wszystkie odcinki komiksu są dostępne na stronie kampanii i profilu na Facebooku, a każdy nowy odcinek ukazuje się w poniedziałki.

Dennis Wojda jest rysownikiem i scenarzystą internetowego komiksu 336 kadrów. W 2013 roku w Anglii ukazała się jego powieść graficzna „566 Frames”. Jest dwukrotnym zdobywcą Grand Prix Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi. Jako scenarzysta komiksowy tworzy razem z Krzysztofem Gawronkiewiczem serię „Mikropolis”. Publikował swoje prace
w dziennikach i magazynach, takich jak: „Gazeta Wyborcza”, „Aktivist”, „Exklusiv”, „Ślizg”, „Arena Komiks”, „AQQ”, „Przekrój”, „CR Navigator”, „Wprost”, „Kikimora”, „Media Marketing”, „C’est La Vie” i „Cwiszn”. Dotychczas odcinki komiksu dla kampanii tworzyła Marta Zabłocka, fotografka i rysowniczka. Jest autorką albumów "Znamy się tylko z widzenia" i "Sierstka". Zaangażowana w sprawy społeczne, często współpracuje z organizacjami pozarządowymi
i wydawnictwami. Ambasadorem kampanii jest Piotr Rogucki, muzyk i aktor. Lider zespołu Coma wystąpił w spocie w roli ekobohatera, oddającego butelki zwrotne do sklepu.

Drugi etap kampanii „Weź mnie w obroty” ruszył pełną parą, a komiksy Dennisa Wojdy są jedną z wakacyjnych nowości. W poprzednim etapie akcji internauci mogli sprawdzać swoje siły w grze ekologicznej na FB, skorzystać z mapy sklepów przyjaznych butelkom zwrotnym na www, premierę miał również oficjalny spot kampanii. Kampania społeczna dedykowana jest butelce zwrotnej, czyli jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań w branży spożywczej. Celem akcji jest zwiększenie świadomości ekologicznej konsumentów, zwrócenie ich uwagi na możliwość wielokrotnego wykorzystania szklanego opakowania oraz promowanie pozytywnego trendu wokół zwracania butelek i ich przyjmowania przez handlowców.

Kampania „Weź mnie w obroty” potrwa do końca września. Jej organizatorem jest Carlsberg Polska – producent marek piwa w butelkach zwrotnych. Patronat merytoryczny nad akcją objęła Fundacja Nasza Ziemia, która od ponad 20 lat działa na rzecz edukacji ekologicznej
i ochrony środowiska.

Więcej informacji na http://www.wezmniewobroty.pl/#r0
https://www.facebook.com/kampaniawezmniewobroty
https://www.youtube.com/watch?v=mt7C8pqux4M
(Jakub Bońkowski)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.