Facebook Google+ Twitter

Komisja Etyki Reklama: Spot UPC z Pakosińską wprowadza w błąd

Spot UPC Polska, promujący internet o prędkości 25Mb/s za 39 zł, jest nieczytelny i wprowadza odbiorców w błąd - oceniła Komisja Etyki Reklamy.

 / Fot. Logo UPCRozpoczęta 15 sierpnia kampania UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej, reklamująca internet, informuje, że przy zakupie z telewizją i telefonem w UPC koszt usługi internetowej wynosi jedynie 39 zł miesięcznie.

Autor skargi na spot zwrócił uwagę, że promowane w nim warunki cenowe nie są zgodne z rzeczywistością.

"Po zadzwonieniu na infolinię otrzymamy informację, że za tę cenę internet jest, ale w pakiecie za minimum 100 zł lub więcej, z dodatkowymi usługami, z których nie można zrezygnować, zatem nie ma możliwości zakupu tego internetu. To jest skandal i perfidne działanie reklamodawcy" - ocenił (źródło: Wirtualne Media). Tekst o ograniczonym dostępie do oferty pojawia się wprawdzie w spocie, ale jest niewielki i wyświetlany bardzo krótko, można go przeczytać jedynie oglądając reklamę w zwolnionym tempie.

UPC Polska nie zgodziła się z zarzutem, twierdząc iż napis jest widoczny - wyświetlany czarną czcionką na jasnym tle, a także, że przeciętny konsument, do którego kierowana jest reklama doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że najkorzystniejsze oferty cenowe dostępne są tylko w pakietach i że reklamy nie zawierają kompletu informacji o produkcie.

Komisja Etyki Reklamy nie zgodziła się jednak ze stanowiskiem UPC, uznając, że spot istotnie wprowadzał odbiorców w błąd i powinien zostać uzupełniony, "aby przekaz wizualny był zgodny z przekazem dźwiękowym", podają WM.





Do Wiadomości24 możesz dodać własny tekst, wideo lub zdjęcia. Tylko tu przeczyta Cię milion.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (1):

Sortuj komentarze:

  • Autor usunął profil
  • 09.12.2011 15:14

Konsultanci tej sieci oszukują.
Podczas przedłużania umowy zaproponowano mi, że jak dopłacę 5 zł do rachunku to dostanę wyższy pakiet tv i szybszy internet 50 Mb/s, a do tego "telefon bezpłatnie". To była standardowa oferta jak dla nowych klientów, ale obecnie każda oferta jest lepsza od tej, która była 2 lata temu. Na pytanie, czy jest jakaś oferta ale bez telefonu, miła pani powiedziała, że "niestety, dla przedłużeń nie ma, zresztą teraz jest nacisk na sprzedawanie potrójnych".

W aneksie do umowy otrzymałem wypiskę wszystkich dostępnych ofert, a było ich kilkanaście, i wśród nich znalazłem ofertę bez telefonu i jeszcze szybszym internetem.

Czytajcie umowy, oglądajcie aneksy, nie dajcie się zrobić w "bambuko" :)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.