Facebook Google+ Twitter

Koniec złotej ery w branży reklamowej?

  • Autor usunął profil

  • Data dodania: 2008-06-25 19:47

Potentat bankowości tnie budżet kampanii reklamowej. To widać gołym okiem.

Przekaz reklamowy mamy następujący: pewien jegomość zamiast kupić gotowy, postanowił sam upiec chleb w nowym piecu - kupionym na kredyt.
 / Fot. fot.M.Suchecki
Wszystko bardzo ładnie, ale dlaczego w drzwiach, przez które właśnie przechodzi...
 / Fot. fot.M.Suchecki
dolny zamek jest niekompletny? Brakuje w nim tego co fachowcy nazywają wkładem, czyli
tego, w czym obraca się klucz. Po drugiej stronie brakuje także tzw. "szyldu".

Zaoszczędzono na tym jakieś sto złotych. Zapewne o tyle wzrosła suma kredytów, których bank może udzielić.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.