Facebook Google+ Twitter

Konkurs na symbol kampanii transplantacyjnej

Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej, Linemed.pl i Allianz Polska ogłaszają konkurs na symbol kampanii "Transplantacje - Dar Życia".

Konkurs na symbol kampanii. / Fot. Linemed.plChoć Polacy, uznają przeszczepianie za skuteczną i często jedyną metodę ratowania zdrowia i życia, wciąż brakuje narządów do transplantacji. Pomimo wysokiego odsetka osób (70 proc.) deklarujących zgodę na pobranie narządów po śmierci, procedura jest bardzo często blokowana przez rodzinę zmarłego, która w polskiej praktyce jest ostatnią instancją.

Kampania "Transplantacje - Dar Życia" skierowana jest do grupy "zdecydowanych dawców" i - pośrednio - do ich rodzin. Jej podstawowym celem jest aktywizacja: organizatorzy chcą zachęcić tych, którzy uznają ideę transplantacji za słuszną, do otwartej "deklaracji", a wręcz "manifestacji" woli przekazania narządów do transplantacji. Przede wszystkim, chodzi o nakłonienie zdecydowanych, aby poinformowali o swojej woli najbliższych.

Więcej informacji o zasadach konkursu i nagrodach: na stronach Linemed.pl, w dziale Poradnik Zdrowia/Transplantacje.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (2):

Sortuj komentarze:

A tak widziałem widziałem plakat w Allianz Wrocław

http://allianz-agent.wroclaw.pl/

Komentarz został ukrytyrozwiń

Droga autorko: Imię i Nazwisko, także swoje, piszemy zaczynając dużą literą. Takie są zasady pisowni w języku polskim.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.