Facebook Google+ Twitter

Konkurs sposobem na promocję online?

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2013-10-23 02:25

Marketing, promocje – wszyscy wiemy, że dzięki nim napędzamy sprzedaż, zdobywamy nowych klientów, utrzymujemy tych stałych. Jednym z narzędzi promocyjno-marketingowych są konkursy.

Firmy organizują konkursy wszelakiego rodzaju – od zbierania kodów, etykiet, po wymyślanie haseł reklamowych. Z jednej strony dzięki konkursom firmy zdobywają lojalnych klientów, zarabiają na wzroście sprzedaży swoich produktów i usług, tworzą wizerunek marki. Istnieje jednak druga strona medalu. Oprócz oczywistych korzyści płynących z tego rodzaju promocji, są też koszty jej prowadzenia. Firmy wydają ogromne pieniądze na tworzenie serwisów umożliwiających poprowadzenia konkursów. Stanowią one bowiem jeden z najbardziej efektywnych sposobów promocji. Nic więc dziwnego, że gdzie nie spojrzymy natknąć się możemy na coraz to bardziej wymyśle ich formy.

Na ratunek firmom przychodzą serwisy, które same tworzą konkursowe aplikacje. Jednym z przykładów jest choćby Winfactory. Serwisy te zazwyczaj same weryfikują użyteczność takiej aplikacji oraz podpowiadają, co zrobić aby ją zwiększyć. Niektóre aplikacje posiadają również swoje mobilne wersje stąd można z nich korzystać praktycznie wszędzie.

Konkursy jako narzędzia promocji online są szeroko dyskutowaną kwestią na forach internetowych. Koszty marketingu i promocji są zwykle wysokie, dlatego przedsiębiorcy szukają optymalnych rozwiązań. Tworzenie konkursów przez aplikacje ma tę zaletę, że nie zleca się tego komuś innemu, a co za tym idzie nie generuje się kosztów. Nie potrzebna jest również specjalistyczna wiedza. Takie uproszczenie i narzędzia będą w najbliższym czasie zyskiwały na popularności.
(Wojciech Filipiak)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.