W ramach spotkania przedstawiono wyniki dotychczasowych badań i ankiet. Na podstawie tychże wyników zaprezentowano wizje oraz kierunki strategii marki. I tak np. mieszkańcy miasta dowiedzieli się jak widzą Radomsko warszawiacy. Ponadto uczestnicy spotkania zobaczyli m.in. projekty logo miasta oraz tablic informacyjnych. Oczywiście był również czas na dyskusje oraz komentarze. Większość uczestników zaaprobowała przyjęte projekty strategii marki.
W 2008 roku odbędzie się jeszcze jedno otwarte spotkanie konsultacyjne. Wdrażanie planów strategii marki będzie odbywało się w latach 2008-2016. Prace koordynuje firma Intro PR. Kilka miesięcy temu został również powołany Pełnomocnik Prezydenta ds. Strategii Marki, którym została Katarzyna Tadeusiak. Mieszkańcy miasta Radomska wszelkie uwagi i propozycje mogą przesyłać drogą mailową pod adres [email protected].
Na spotkaniu było obecnych kilkadziesiąt osób, wśród nich przedstawiciele mediów, organizacji pozarządowych, firm oraz uczniowie i studenci.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?