Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

4593 miejsce

Kraków. Splash Media Po Godzinach

Ekspozycja przedstawia idealnie dopracowany świat i jest gratką dla tych, którzy preferują fotografię w oprawie reklamowego glamour. Jednak pod warstwą "estetycznego pietyzmu" zawiera się sens, który nie jest już taki miły.

z wystawy Splash Media Po Godzinach / Fot. Marta PóltorakW Zielono Mi na krakowskim Salwatorze trwa wystawa aktów artystycznych w wykonaniu duetu – Mateusz Adamczyk i Michał Środek - który na co dzień funkcjonuje biznesowo jako Splash Media. Wystawa jest owocem artystycznych działań Mateusza i Michała, którzy zawodowo zajmują się fotografią reklamową, produktową, fashion, oraz produkcją filmów promocyjnych, teledysków i efektami specjalnymi.
Cykl aktów stanowi ich twórczość „po godzinach” i jest efektem własnych poszukiwań twórczych.

z wystawy Splash Media Po Godzinach / Fot. Marta PóltorakEkspozycja w głównej mierze zawiera fotografie przedstawiające idealnie dopasowany, dopracowany świat i jest gratką dla tych, którzy preferują fotografię w oprawie reklamowego glamour. Jednak pod warstwą "estetycznego pietyzmu" zawiera się sens, który nie jest już taki miły.
Myślę, że nie powinno zwieść widza to, co może stanowić mankament w sztuce czyli nienaturalnie perfekcyjne dopracowanie, gdyż jest to właśnie siłą twórczości Splash Media. Gdy nie jesteśmy w stanie zajrzeć pod powłokę, to nie możemy zrozumieć, gdzie znajduje się granica miedzy efektownym portfolio a tworzeniem.

 / Fot. Marta PóltorakAkty w wykonaniu Mateusza i Michała mają w sobie przewrotność, pastisz, gorzka satyrę, ale także nutę refleksji. Idealne ciało kobiety to też idealny towar dla tych, którzy preferują człowieka w oprawie reklamy, zachęcającej konsumenta. Wystawa pokazuję, więc aurę intymności i seksualność, choć nie brak elementów bardziej dosłownych jak wbijanie sztućców w pierś czy metkowanie zgrabnych kibici…z wystawy Splash Media Po Godzinach / Fot. Marta Póltorak

Jest to na pewno sztuka, która wymaga oprawy – eleganckiej, szampańskiej, ale wtedy traci „wątek zaangażowany”, bo czasem trudno przebić się przez estetyczne konwencje by dość do sedna. Panowie jednak nie starają się dotrzeć do prawdy, chcą po prostu przekazać, że jest światełko w tunelu komercji i współczesnej, często bezmyślnej stylistyki z plastiku.

z wystawy Splash Media Po Godzinach / Fot. Marta PóltorakWystawa potrwa do końca września.
Informacje na FACEBOOK

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Zobacz także:

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.