Facebook Google+ Twitter

Kraków zaprezentował logo na igrzyska. Wydał na nie 78 tysięcy złotych

78 tys. złotych - tyle kosztowało logo przygotowane dla Krakowa na potrzeby kandydatury stolicy Małopolski do organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 r.

Sonda

Jak oceniasz logo Krakowa jako kandydata do organizacji ZIO?

 / Fot. PAP/Jacek Bednarczyk78720 zł - tyle otrzyma firma Event Knowledge Services, która przygotowała logotyp Krakowa, jako miasta-kandydata do organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 r. Oprócz tego za 68880 zł przygotowany został serwis internetowy www.krakow2022.org. Wspomniana firma przygotowała wcześniej aplikację Krakowa dla Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego - informuje "Gazeta Krakowska".

Logotyp nawiązuje kolorystycznie do identyfikacji wizualnej Krakowa i Małopolski - tłumaczyła Małgorzata Sroka, zastępca Prezydenta Krakowa ds. Kultury i Promocji Miasta. Inne skojarzenie to parzenica, symbol podhalański. Z kolei kwadrat pośrodku ma symbolizować krakowski Rynek Główny.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (8):

Sortuj komentarze:

W istocie to coś przypomina parzenicę. Skoro tak, to logo było już gotowe od lat ;)

Komentarz został ukrytyrozwiń

Obawiam się, Tomku, że dostałeś minus za "góralskie gacie" - skoro rodakom parzenica nic nie mówi, to cudzoziemcom tym bardziej...

Komentarz został ukrytyrozwiń

Logo - graficzny znak towarowy spełniający rolę marketingową a jednocześnie informacyjną, poprzez skrótowe, ale łatwo zauważalne i łatwo zapamiętywane przedstawienie symbolu firmy, instytucji, organizacji, lub też (np. flaga europejska) jakiejś idei, pomysłu, ale także mogące spełniać rolę jako charakterystyczne oznaczenie czegoś, czyli spełniające rolę znaku informacyjnego.


Czyli to jest jakiś drogi fifrak, beznadziejny, bo z niczym się nie kojarzący, może poza góralskimi gaciami.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Warto przytoczyć komentarz Wojciecha Harpuli, naczelnego "Gazety Krakowskiej":
"Ludzie, którzy forsują pomysł organizowania w Krakowie zimowych igrzysk w 2022 r. marnują nasze pieniądze. I to w bardzo ostentacyjny sposób. Magdalena Sroka (wiceprezydent Krakowa) oraz Jagna Marczułajtis (szefowa Komitetu Konkursowego Kraków 2022) pomachały w poniedziałek krakowianom przed nosem plikami banknotów na sumę 78 tys. złotych i uśmiechając się, publicznie wyrzuciły je do kosza.
Po kolei. Zwycięzca konkursu na logo Krakowa jako "miasta zgłaszającego się" do organizacji igrzysk dostałby maksimum 31 tys. zł. Graficy zgłosili ponad 140 prac. Żadna nie zyskała uznania. Dlaczego? Bo przecież lepiej zapłacić szwajcarskiej firmie 78 ty. Za co? Za to, co zaprezentowały w poniedziałek obie, bardzo z siebie dumne, panie."

Komentarz został ukrytyrozwiń

Trochę nijakie. Pierwsze skojarzenia, to neony z dawnych lat i chata na Zalipiu, czyli do Limanowej to jeszcze ze 100km. Obcokrajowcy pewnie zapieją z zachwytu. Przecież to oficjalne logo miasta-kandydata do organizacji ZIO 2022.

Komentarz został ukrytyrozwiń

U nas w Poznaniu podobne kwoty na podobny badziew szły na nowe logo Centrum Kultury Zamek.

Komentarz został ukrytyrozwiń

Wydatkami miasta w takiej wysokości na stroną internetową a tym bardziej na logo, powinna zająć się prokuratura z urzędu. To są jakieś jaja

Komentarz został ukrytyrozwiń

Aż trudno komentować coś tak beznadziejnego . Dość że ogromnie pieniądze to zupełnie bez wyrazu , smętne , nie rzucające się w oczy . Kto w świecie zgadnie ,że to parzenica ? Beznadziejne kolory , ot taka tabliczka .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.