Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

12825 miejsce

Krakowskie Forum Filmowców Polski

W sobotę 4 czerwca podczas Krakowskiego Festiwalu Filmowego odbyło się tradycyjnie co roczne Forum Stowarzyszenia Filmowców. W tym roku było zatytułowane Film dokumentalny i animowany jako towar.

Baner konferencji krakowskiej. / Fot. Fot. Henryk Czechowski BINFO Kraków Moderatorami byli:Prezydium krakowskiej konferencji. / Fot. Fot. Henryk Czechowski BINFO Kraków
- Marek Drążewski, Przewodniczący Sekcji Filmu Dokumentalnego SFP.
- Marek Serafiński, Przewodniczący Sekcji Filmu Animowanego SFP.
- Izabela Kiszka – Hoflik, Pełnomocnik Dyrektora PISF ds. Produkcji.
- Jadwiga Huckova, Uniwersytet Jagielloński.

Przy tego typu spotkaniach wiadomo, że obok sporów merytorycznych wszystko rozbija się o problemy finansowe – bo kołdra ekonomiczna jest za krótka aby wszystkich zaspokoić.

W programie merytorycznym paneliści przedstawili następujące tematy:

Konsultacje Pana Marka Drążewskiego z Panią Izabelą Kiszką – Hoflik. / Fot. Fot. Henryk Czechowski BINFO Kraków - Izabela Kiszka – Hoflik – zaprezentowała dokonania PISF – Polskiego Instytutu
Sztuki Filmowej w Warszawie w zakresie filmowego dokumentu i animacji w 2015
roku. Szczegóły www.pisf.pl .
- Jadwiga Huckova – drogę dokumentu w drodze na rynek filmowy.
- Marek Drążewski – omówił temat Jak przygotować film do sprzedaży.
Przemawia Pani Ewa Lampart Prezes TV Spektrum. / Fot. Fot. Henryk Czechowski BINFO Kraków - Ewa Lampart Prezes TV Spektrum przedstawiła możliwości Centrum premier
filmów dokumentalnych i animowanych pod patronatem Fokus TV. Polecam
szczegóły na stronie www.grupazpr.pl i www.fokus.tv .
- Aleksandra Derewienko z Taskovsky Film omówiła temat Czego oczekuje
międzynarodowy rynek filmowy i telewizyjny.
- Krzysztof Kopczyński z Eureka Media przedstawił bardzo ważną tematykę
związaną z Jak przygotować film do sprzedaży ?

Obecnie nie tylko ważnym elementem jest jak zdobyć finanse na produkcję filmową, ale potem ten utwór – obecnie jest to też towar handlowy z zyskiem sprzedać. Tym samy z popularyzować jego wartość tematyczną nie tylko widzowi telewizyjnemu czy filmowemu, ale dystrybutorom w kraju oraz na świecie.

(zdjęcia chroni prawo autorskie)


Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.