Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

3645 miejsce

Krótka pamięć przedstawicieli spółki Tramwaje Szczecińskie, ZDiTM

29 stycznia, w piątkowy ranek, pokazały się kolejne pęknięcia tym razem na fragmencie torowiska w jezdni na Moście Długim. To kolejne pęknięcia torów, po poprzednim wyłączeniu z użytku Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju na 3 tygodnie.

Wymiana torów i nawierzchni na Moście Długim / Fot. Grzegorz SadowskiJak pisał 1 lutego Kurier Szczeciński w artykule: W poszukiwaniu pękających szyn „Pęknięcia pojawiły się na odcinku torów, które nie były wymieniane przy okazji inwestycji w ulicach Energetyków i Gdańskiej” i dalej „To uszkodzenia wynikające z bieżącej eksploatacji......To nie ma związku z inwestycją Energopolu, czy też firmy Strabag.

Czytając ten artykuł i wypowiedzi w nim Mirosława Pińkowskiego, kierownika działu infrastruktury sieciowo-torowej spółki Tramwaje Szczecińskie, dementi przedstawicieli ZDiTM i dyspozytorów centrali ruchu ZDiTM: „Tym razem uszkodzenie dotyczy starego torowiska na Moście Długim”, pomyślałem że Tramwaje Szczecińskie nie chcą podgrzewać i tak krytycznej opinii o tej inwestycji, chcą uspokoić, zaniepokojonych pasażerów i obserwatorów tego komunikacyjnego bubla.

Praca przy wymianie torów wre / Fot. Grzegorz SadowskiRozumiem przedstawicieli spółki Tramwaje Szczecińskie i ZDiTM, że woleli już nie pogarszać swojej sytuacji odbiorcy tego komunikacyjnego bubla od wykonawców Energopolu i firmy Strabag, ale redaktor Mirosław Winconek, powinien pamiętać prawie miesięczną przerwę w kursowaniu tramwajów przez Most Długi, w związku z wymianą torów i nawierzchni na Moście Długim, przy inwestycji SST (zdjęcia w załączeniu).

Malkontenci nazwali już Szczeciński Szybki Tramwaj, Szczecińskim Stojącym Tramwajem i nie pociesza ich informacja, że w Łodzi na nowym i zmodernizowanym niedawno odcinku trasy W-Z na Widzewie, też popękały szyny (może fachowcy z Łodzi i Szczecina wspólnie dojdą do powodu tych usterek). Niestety SST okazał się nie tylko bublem wykonawczym, ale też organizacji ruchu. Zawiodła informacja. Brak tablicy świetlnej z odjazdami składów 2 i 8 na ul. Turkusowej. A ponieważ składy 2 i 8 odjeżdżają z trzech osobnych peronów, pasażerowie biegają w tą i z powrotem, tunelem miedzy peronami, bo nie wiadomo który tramwaj odjedzie pierwszy. Żenada!

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.