Facebook Google+ Twitter

Lato chce, by jajo było znakiem Euro

  • Źródło: Polska
  • Data dodania: 2009-05-19 10:43

Łowickie wycinanki lub pisanka - takie pomysły na polskie i ukraińskie logo Euro 2012 ma UEFA. Co gorsza, Grzegorz Lato, prezes PZPN, te pomysły zaakceptował. Znakiem firmowym najważniejszej imprezy sportowej w historii Polski będzie więc motyw rodem z Cepelii.

Grzegorz Lato / Fot. Fot. Tomasz BołtJak się dowiedzieliśmy, swojej decyzji Grzegorz Lato nie konsultował ani z ministrem sportu, ani z kierownictwem odpowiedzialnej za organizację Euro 2012 spółki PL2012. - Ta sprawa była jednym z punktów omawianych na komitecie sterującym - stwierdza Katarzyna Meller, rzeczniczka PL2012. - Propozycje logotypu są poufnym materiałem wewnętrznym - dodaje, odmawiając dalszych komentarzy.
Logotyp Euro 2012 przygotowała holenderska firma PR-owa.

- Rzeczywiście jedną z propozycji UEFA jest jajo - potwierdza w rozmowie z "Polską" Mirosław Drzewiecki, minister sportu. - Ale proszę się nie martwić, bo to tylko propozycje. Być może my również coś zaproponujemy UEFA - zaznacza.

Sprawą zaniepokojony jest Eryk Mistewicz, spec od kreowania wizerunku. - Szykuje nam się kompromitacja w promocji Polski. Logo turnieju Euro 2012 spopularyzuje na cały świat wzory łowickie - napisał na jednym z portali społecznościowych. - To kolejna niewykorzystana przez Polskę szansa na zmianę wizerunku w świecie - dodaje w rozmowie z "Polską".

A więc jajo czy wycinanka? Symbol imprezy poznamy w lipcu. Na razie zarówno Polska, jak Ukraina posługują się tymczasowym logotypem zaproponowanym przez UEFA w październiku 2007 r.

Źródło: polskatimes.pl
JS

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.