Facebook Google+ Twitter

Lego najmocniejszą marką świata. Tak wynika z rankingu Brand Finance (wideo)

Lego zostało uznane za najmocniejszą markę świata w rankingu Brand Finance - firmy zajmującej się wyceną brandów. Duński producent klocków zajął miejsce Ferrari, które otwierało listę w zeszłym roku, a w tym znalazło się na 9. pozycji.

 / Fot. JD Hancock CC BY 2.0W rankingu tuż za Lego wyróżniono także PricewaterhouseCoopers oraz Red Bull. Twórcy zestawienia zwrócili uwagę, że na "wycenę" tegorocznego zwycięzcy duży wpływ miała popularność filmu "Lego Movie".

Z kolei za najbardziej wartościową markę, Brand Finance uznał Apple. Tuż za nim jest Samsung, a dalej Google.

Przygotowując ranking Brand Finance bierze pod uwagę rozpoznawalność marki, lojalność klientów wobec niej, jak również reputację firmy.

Zobacz także: Apple tworzy samochód elektryczny? Nad projektem ma pracować tysiąc osób



Źródło:CNN Newsource/x-news

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.