Facebook Google+ Twitter

Lider cateringu lotniczego schodzi na ziemię

Spółka LOT Catering, kojarząca się głównie z cateringiem na pokładach samolotów, chce się liczyć także na rynku naziemnym.

 / Fot. Elżbieta DziwulskaTaka dywersyfikacja przychodów z działalności, jest wpisana w obecną strategię, o czym przekonywał Zarząd Spółki na konferencji prasowej, która odbyła się 18 października 2011 roku w Zamku Królewskim w Warszawie.

Efektem poszukiwania nowych możliwości rozwoju Spółki, okazuje się wynik  / Fot. Elżbieta Dziwulskafinansowy netto po trzech kwartałach roku 2011 w wysokości 5,7 mln zł (najwyższy w historii).

- Pozytywne wyniki spółki o stale rosnącej dynamice, nie byłoby możliwe bez wysokich nakładów na modernizację zakładu produkcyjnego, opracowania nowych linii produktów, budowania świadomości nowych marek - przekonywał Krzysztof Wiśniewski, Prezes LOT Catering Sp. z o.o.

 / Fot. Elżbieta DziwulskaW 2011 roku, LOT Catering dynamicznie wkroczył na rynek FMCG, promując swoją nową markę dań gotowych - Vivanta, a na rynku cukierniczym – Biscuiterie, przewidując rozwój franchisingu. Dodatkowo dotychczasowe restauracje LOT Catering zostały przemianowane na Tomatillo i przeszły gruntowną metamorfozę.

Po konferencji odbył się wyjątkowy bankiet dobrego smaku i nowoczesnej estetyki kulinarnej, gdzie można było skosztować potraw i dań przygotowanych według tradycyjnych i sprawdzonych receptur LOT Catering oraz wyśmienitych wyrobów cukierniczych.


Do Wiadomości24 możesz dodać własny tekst, wideo lub zdjęcia. Tylko tu przeczyta Cię milion.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.