Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódź. Cała Polska miga - nie bierz narkotyków i dopalaczy!

Redakcja
"Inna droga" to tytuł antydopalaczowego i antynarkotykowego spotu skierowanego do osób głuchych. Prezentacja odbyła się we wtorek, w siedzibie Łódź Art Center czyli dawnym kompleksie Scheiblera.

Na wtorkowej prezentacji pojawili się: pełniący funkcję Prezydenta Miasta Łodzi Tomasz Sadzyński, dyrektor Łódź Art Center Krzysztof Candrowicz, dyrektor Urban Dance Zone Elżbieta Brajnert-Michalak, prezes Eternity Group Kamil Lemieszewski, właściciel integracyjnego pubu "Dwie Dłonie" oraz tancerz znany z programu You Can Dance Maksymilian Hać.

Na spotkaniu pojawił się także niesłyszący tancerz Damian Piasek - bohater spotu oraz szef nowo powstałego stowarzyszenia "Cała Polska miga", dziennikarz obywatelski serwisu Wiadomości24.pl Krzysztof Ostanówko. Idea nakręcenia spotu zapewne nie mogłaby się tak szybko zrealizować, gdyby nie pomoc wielu ludzi i instytucji. W jego realizacji pomogła między innymi łódzka szkoła tańca Urban Dance Zone oraz artystyczna grupa Eternity Group.

Łódź Art Center, w którego murach odbyła się konferencja bardzo chwali sobie współprace nie tylko przy spocie. - Staramy się już od poczatku roku współpracować ze stowarzyszeniem "Cała Polska miga". Angażujemy nasz czas, angażujemy to co możemy - mówił dyrektor kulturalnej instytucji Krzysztof Candrowicz.

Muzykę do spotu skomponował 21-letni karpaczanin Piotr Maraszek, natomiast Krzysztof Ostanówko był pomysłodawcą i realizatorem spotu. - Postanowiłem wykorzystać niszę, że są kampanie społeczne, które docierają do wszystkich, ale nie docierają do niesłyszących. Chciałbym, aby nie tylko niesłyszący, ale i słyszący zrozumieli, że nie warto wybierać tej złej drogi, tylko tą tytułową - inną.

Zadowolony z pomysłu łodzianina jest pełniący funkcję Prezydenta Miasta Łodzi. - Z małej kulki śnieżnej zrobiła się wielka kula śnieżna. Młodzi ludzie zrobili to tak naprawdę z potrzeby serca, bez budżetu i dzięki ludziom dobrej woli i to jest najważniejsze - mówił wiadomościom24.pl Tomasz Sadzyński. - To pokazuje pewną siłę łodzian, że są ludzie, którzy chcą budować wartości i łączyć innych - dodaje.

Jednak to nie koniec pomysłów. W ramach tej samej kampanii społecznej wkrótce powstanie spot adresowany do rodziców. Kolejne produkcję są w przygotowaniu. Informacje o stowarzyszeniu "Cała Polska miga" można przeczytać na facebooku.

ZOBACZ SPOT kampanii

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto