Facebook Google+ Twitter

Łódź. W czwartek startuje Festiwal Reklamy AD DAYS 2010

Przez najbliższe dni miasto czterech kultur stanie się prawdziwą stolicą reklamy. Będzie tak za sprawą kolejnej edycji Festiwalu Reklamy AD DAYS.

Mury fabryk Łódź Art Center po raz drugi gościć będzie przedstawicieli agencji reklamowych, specjalistów public relations oraz marketingowców. / Fot. Daniel SiwakTegoroczna edycja imprezy jest już drugą, która odbywa się w Łodzi. Tradycyjnie, przedstawiciele agencji reklamowych, specjaliści public relations oraz marketingowcy gościć będą w murach dawnej fabryki Karola Scheiblera, obecnie siedzibie Łódź Art Center. W tym roku hasłem przewodnim festiwalu AD DAYS będą kontrowersje.

Organizatorzy chcą zwrócić oczy uczestników na kontrowersyjne i nietypowe społecznie przekazy marketingowe. Będą oni zastanawiać się, gdzie przebiega ta ostateczna granica prowokacji, która ma przynieść zamierzony efekty promocji produktu lub celu społecznego. AD DAYS edycja 2010 odbywać się będzie w dniach 25-27 listopada.

- Łódź festiwalowa, która trwa od poczatku roku, zbliża się ku końcowi. Cieszę się, że kończy się takim silnym akcentem, jakim jest festiwal AD DAYS. Jest to festiwal bardzo kreatywny, skupiający przedstawicieli branży kreatywnej - powiedziała Monika Karolczak, zastępca dyrektora Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.

Z kolei dyrektor Festiwalu Reklamy AD DAYS Adam Radoń mówi, że impreza jest nowym formatem i sposobem dyskutowania o reklamie. - Wykłady, spotkania, szkolenia są dla wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób są zainteresowani reklamą. To znaczy, że nie tylko dla tych, którzy chcą pracować w reklamie, ale także dla młodych studentów.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.