Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódź. W czwartek startuje Festiwal Reklamy AD DAYS 2010

Redakcja
Mury fabryk Łódź Art Center po raz drugi gościć będzie przedstawicieli agencji reklamowych, specjalistów public relations oraz marketingowców.
Mury fabryk Łódź Art Center po raz drugi gościć będzie przedstawicieli agencji reklamowych, specjalistów public relations oraz marketingowców. Daniel Siwak
Przez najbliższe dni miasto czterech kultur stanie się prawdziwą stolicą reklamy. Będzie tak za sprawą kolejnej edycji Festiwalu Reklamy AD DAYS.

Tegoroczna edycja imprezy jest już drugą, która odbywa się w Łodzi. Tradycyjnie, przedstawiciele agencji reklamowych, specjaliści public relations oraz marketingowcy gościć będą w murach dawnej fabryki Karola Scheiblera, obecnie siedzibie Łódź Art Center. W tym roku hasłem przewodnim festiwalu AD DAYS będą kontrowersje.

Organizatorzy chcą zwrócić oczy uczestników na kontrowersyjne i nietypowe społecznie przekazy marketingowe. Będą oni zastanawiać się, gdzie przebiega ta ostateczna granica prowokacji, która ma przynieść zamierzony efekty promocji produktu lub celu społecznego. AD DAYS edycja 2010 odbywać się będzie w dniach 25-27 listopada.

- Łódź festiwalowa, która trwa od poczatku roku, zbliża się ku końcowi. Cieszę się, że kończy się takim silnym akcentem, jakim jest festiwal AD DAYS. Jest to festiwal bardzo kreatywny, skupiający przedstawicieli branży kreatywnej - powiedziała Monika Karolczak, zastępca dyrektora Biura Promocji Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.

Z kolei dyrektor Festiwalu Reklamy AD DAYS Adam Radoń mówi, że impreza jest nowym formatem i sposobem dyskutowania o reklamie. - Wykłady, spotkania, szkolenia są dla wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób są zainteresowani reklamą. To znaczy, że nie tylko dla tych, którzy chcą pracować w reklamie, ale także dla młodych studentów.

Wystawa "XX-lecie polskiej reklamy" to jeden z punktów programu festiwalu, który szczególnie jest wart polecenia. Prezentuje ona kampanie reklamowe nagradzane w polskich konkursach kreatywnych na przestrzeni ostatnich lat. Dzięki tej wystawie będzie można przekonać się jak, zmieniały się gusta i trendy w reklamie, co było modne, a co już nie miałoby racji bytu.

Interesującym urozmaiceniem będzie też wystawa "Przegląd reklamy rosyjskiej". Dodatkowo wystawa "Place Shockvertising", zaprezentuje najbardziej kontrowersyjne i zaskakujące kampanie promocyjne państw, regionów i miast.

- Ten rok to jest zdecydowanie przełomowy rok dla festiwalu AD DAYS. Podczas trzech dni wystąpi czterdziestu prelegentów, a więc program jest bardzo bogaty. Szczególnie ciekawa jest część warsztatowa - wyliczał dyrektor Łódź Art Center Krzysztof Candrowicz.

Tegoroczny program obejmuje jeszcze Galerię Marketingu Miejsc oraz konkurs "Young Creatives Eurobest", w którym dwuosobowe drużyny będą mieć zaledwie 48 godzin na stworzenie kampanii zintegrowanej.

Karnet na cały festiwal kosztuje 80 zł, pojedyncze wejście 10 zł, natomiast udział w warsztatach to koszt 60 zł. Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej lub szkolnej płaci się odpowiednio 40, 50 i 30 złotych. Szczegółowy program znajduje się na stronie internetowej festiwalu.

od 7 lat
Wideo

Zmarł Jan Ptaszyn Wróblewski

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto