Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

11882 miejsce

Lokalni przedsiębiorcy a rynek inwestycji budowlanych

  • Sfera PR
  • Data dodania: 2017-05-05 16:32

Wyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popytowego na rynku inwestycyjnym. Deweloperzy skutecznie realizują obraną strategię biznesową, która dopasowana jest do aktualnych trendów rynkowych.

 / Fot. Kratki.plW styczniu i lutym br. według danych GUS padł historyczny rekord ilości mieszkań, na których budowę wydano pozwolenia lub dokonano zgłoszenia z projektem budowlanym. W raportach GUS czytamy, że w pierwszych dwóch miesiącach nowego roku wydano aż o 44,5% więcej pozwoleń na budowę niż rok temu.

Tendencja wzrostowa na polskim rynku budowlanym utrzymuje się od połowy 2013 roku. Od tego czasu obserwuje się przyrost liczby inwestycji mieszkalnych, a co za tym idzie – firm dostarczających produkty i usługi. Duża konkurencja na rynku budowlanym, a także wzrost świadomości konsumentów sprawia, że najlepsze efekty osiągają przedsiębiorcy, którzy oferują rozwiązania najwyższej jakości.

- Zauważyliśmy, że nasi klienci dużą wagę przywiązują do materiałów, na które się decydują. Chwalą sobie oni stosunek ceny do solidności wykonania, co potęgowane jest dodatkowo możliwością dbania o środowisko i czyste powietrze. Dobry produkt powinien odpowiadać na najbardziej wygórowane potrzeby naszych potencjalnych klientów. – mówi Sebastian Woźniak, właściciel salonu kominkowego w Legionowie – partnera biznesowego firmy KRATKI.PL.

Sporym wyzwaniem, szczególnie dla lokalnych dostawców, jest zmierzenie się z dużymi marketami budowlanymi, a także z tym, że klienci zamieszkujący mniejsze miejscowości decydują się na dokonanie zakupów w większych miastach. Rozwiązaniem może okazać się tutaj nawiązanie współpracy z instalatorami i wykonawcami, którzy pracując przy realizacji konkretnych inwestycji mogą proponować inwestorom określony produkt danego producenta.

- Dostrzegliśmy duży potencjał w rynku pierwotnym Legionowa, który z naszej perspektywy jest dla potencjalnych klientów salonu ważnym miejscem na zakupowej mapie regionu. Sukcesywnie docieramy z ofertą do inwestorów, instalatorów i klientów indywidualnych. Naszym asem są wielokrotnie nagradzane w Polsce i za granicą kominki, spełniające wszystkie normy unijnego ekoprojektu. Każde działanie w ramach realizacji naszej wizji opiera się na dobrej jakości produkcie, który jest jednym z magnesów przyciągających kupujących. – mówi pan Sebastian, szef salonu kominkowego w Legionowie.

Salon TOPAZ oferuje produkty firmy KRATKI.PL, lidera branży kominkowej, którego wyroby dystrybuowane są w niemalże 60 krajach na całym świecie. Wśród dostępnych dla klientów towarów znajdują się piece wolnostojące, stylowe biokominki, eleganckie i funkcjonalne wkłady kominkowe, a także szeroka gama akcesoriów. Urządzenia grzewcze firmy KRATKI.PL to gwarancja najwyższej jakości. W ofercie znajdują się produkty spełniające wyśrubowane unijne normy dot. emisji zanieczyszczeń pyłów do atmosfery.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.