Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

40277 miejsce

Luksusowy magazyn „Harper's Bazaar” od jesieni w Polsce

Pilotażowa edycja luksusowego magazynu dla kobiet ukaże się jesienią tego roku. Wyda ją wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing.

Pierwszy, czyli pilotażowy numer znanego na całym świecie tytułu, ukaże się jesienią br., a regularnie wydawany będzie od wiosny 2013 roku - podaje wirtualnemedia.

Redaktor naczelną została Joanna Góra, która pełni taką samą funkcję w magazynie „Hot Moda&Shopping”. Za sprzedaż reklam odpowiadają Julita Ziółkowska (dyrektor reklamy miesięczników „Cosmopolitan”, „Hot Moda & Shopping” i „Joy”) i Alicja Skrzypczak (dyrektor reklamy Marquarda).

- Harper's Bazaar zmieni krajobraz polskiego rynku wydawniczego, zmieni też, a właściwie wypełni treścią, definicję magazynu luksusowego - tłumaczy Beata Milewska, wydawca polskiej edycji Harper's Bazaar.

Pierwszy numer zostanie rozpowszechniony w zamkniętym systemie prenumeraty w nakładzie 30 tys. egz. Cena wydania jeszcze nie została ustalona.

Miesięcznik "Harper's Bazaar" powstał w Stanach Zjednoczonych, gdzie ukazuje się od 1867 roku. Obecnie istnieje ponad 40 zagranicznych edycji pisma, ukazujących się m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, Hiszpanii, Czechach, Rosji i na Ukrainie. Wkrótce do tej listy dołączy także Polska.

Znajdź nas na Google+

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.