Facebook Google+ Twitter

Mail do Działu Public Relations Cyfry Plus

Mail do Działu Public Relations Cyfry Plus w związku z trudnościami jakie napotkaliśmy przy okazji aktywacji i instalacji.

Szanowni Państwo!

Zwracamy się do Państwa z garścią pytań, na które chcielibyśmy otrzymać odpowiedź, w związku z problemami, których doświadczyliśmy przy okazji instalacji i aktywacji dekodera Strong 6860 oraz pakietu telewizyjnego Cyfry Plus.

30.10.2007 roku nabyliśmy w Sklepie Vobis przy ulicy Poznańskiej 7, dekoder Strong 6860, tego dnia podpisaliśmy również umowę o abonament.

Po podłączeniu dekodera (8.11.2007) w naszej redakcji okazało się, że mamy jedynie dostęp do puli kanałów "niezakodowanych". Chcąc uzyskać dostęp do wszystkich kanałów, za które płacimy, postanowiliśmy skontaktować się z Infolinią Cyfry Plus. Tam poinformowano nas, że karta abonencka nie jest aktywna i należy ją aktywować. Szacowany czas aktywacji miał wynieść godzinę. Po godzinie sytuacja nie uległa zmianie. Skontaktowaliśmy się, więc ponownie z Infolinią, której pracownicy zaproponowali nam ponowną próbę aktywacji. Druga próba aktywacji nie przyniosła rezultatów.

9.11.2007 odwiedziliśmy Centrum Cyfry Plus w warszawskim Blue City, przy Alejach Jerozolimskich. Ruch ten doradzili nam sprzedawcy z punktu, w którym nabyliśmy dekoder i kartę (Vobis, ul. Poznańska), uzasadniali go faktem, że w ich punkcie sprzedaży możemy jedynie wymienić dekoder i kartę, bez możliwości sprawdzenia gdzie leży problem - czy po stronie dekodera czy też po stronie karty.

W centrum Cyfry w Blue City, jeden ze sprzedawców orzekł, że dekoder na pewno jest sprawny, a wina leży po stronie karty. Dla pewności umieścił naszą kartę w dekoderze stojącym w salonie. Okazało się, że po umieszczeniu naszej karty w salonowym dekoderze, można oglądac jedynie kanały niezakodowane. Pracownik salonu zaporoponował aktywację karty. Po pół godzinie nasza karta abonenta była już aktywna. Dla pewności, naszą kartę umieszczono ponownie w salonowym dekoderze - działały wszystkie kanały.

Poprosiliśmy jeszcze o to, aby nasz dekoder z aktywną kartą podłączyć do telewizora w salonie. Chcieliśmy mieć pewność, że wszystko będzie działało jak należy. W odpowiedzi usłyszeliśmy, ze telewizor jest obudowany specjalną obudową, że całość jest ciężka i nie można jej ruszyć. Drugi z telewizorów stojących w salonie okazał się być zepsuty. Pracownik punktu podkreślił jednak, że dekoder na pewno działa i nie będzie żadnych problemów, bo karta jest już aktywna.

W redakcji, po podłączeniu sprzętu, okazało się jednak, że mimo tego iż karta jest aktywna, nadal nie można oglądać zakodowanych kanałów. - Proszę przyjść, wymienimy dekoder - powiedział nam pracownik punktu w Blue City, w którym byliśmy półtorej godziny wcześniej. Przy okazji zapytaliśmy czy przy okazji jutrzejszej wymiany, moglibyśmy jednak dla pewności nowy dekoder, podłączyć do telewizora i zobaczyć czy wszystko działa. Ponownie otrzymaliśmy odpowiedź przeczącą.

Pracownik punktu powiedział, że jeśli chcemy możemy odwiedzić któryś z pozostałych punktów, bo tam można podłączyć dekoder do telewizora. Skontaktowaliśmy się z punktem przy ulicy Wolskiej. Streściliśmy całą sytuację. - Nie rozumiem dlaczego ci w Blue City nie mogą podłączyć dekodera do telewizora. My mamy takie same telewizory i obudowy i możemy podłączać sprzęt, dlaczego oni nie mogą? - usłyszeliśmy w słuchawce.

Trzeciego dnia odwiedziliśmy punkt Cyfry Plus przy ulicy Wolskiej. Sprawdzenie naszego dekodera, wydane nowego działającego, wreszcie podłączenie nowego dekodera z naszą karta i sprawdzenie czy wszystko działa - zajęło najwyżej pół godziny. Za następne pół godziny mogliśmy już oglądać Cyfrę u nas w redakcji.

W związku z zaistniałą sytuacją prosimy o odpowiedź na kilka pytań:

1. W jakim celu funkcjonuje możliwość aktywacji karty abonenckiej poprzez Infolinię, skoro proces ten jest czasochłonny (trwa dłużej niż aktywacja w punkcie obsługi klienta) i często trzeba go powtarzac kilka razy? (w naszym przypadku dwie próby aktywacji nie przyniosły rezultatu)

2. Po co funkcjonuje Centrum Cyfra Plus w Blue City, skoro nie jest ono w pełni funkcjonalne? (jego pracownicy nie mogą podłączać i sprawdzać sprawności dekoderów klientów)

3. Dlaczego na 4 Centra Obsługi Abonentów w Warszawie, 2 nie są w pełni funkcjonalne? (Centrum w Blue City, Centrum ul. Kawalerii 5 - nie prowadzi wymian wadliwego lub uszkodzonego sprzętu i nie wydaje sprzętu w ramach zmiany zasad świadczenia usług - wynika z zapisu na stronie internetowej www.cyfraplus.pl)

4. Czy utrzymywanie jedynie dwóch w pełni funkcjonalnych punktów Obsługi Klienta w niemal 2 milionowym mieście to celowa polityka firmy?

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (3):

Sortuj komentarze:

Jestem konsultantem cyfry + i teraz powiem prawdę o działaniu centrum telefonicznego abonenta , na początku aktywacje nieprawdą jest iż zapisują się automatycznie na każdej umowie ,system nie przetwarza tak dużej ilości aktywacji trzeba je ponawiać ręczenie , usługa vod części dekoderów niej jest wpisana do systemu i niemożna odtworzyć filmu ,niema udostępnionych prawidłowych kodów aktywacyjnych . oferta konsultanci proponują nie aktualne promocje przy podłączeniu opcji dodatkowych które są stratą dal c+ jest to normą, co do oferty proponowanej przy od stąpieniu od rezygnacji osoby proponujące tę ofertę z działu głównego nie zostały wcale przeszkolone otrzymały kartki z ofertą , a możliwości tą otrzymały osoby które wypełniły test z pytani z regulaminu owy test niewiele maił wspólnego z ofertą części osób proponował ową ofertę bez akceptacji owego testu prze weryfikatorów , co do czasu oczekiwania niema się czemu dziwi że czas oczekiwania to 40 minut jeżeli po 14 zastaje 20 osób na zmianie a dystrybutorzy potrafią podpisać 10 000 umów dziennie ,co do zachowania konsultantów jest mi wiadome o 5 przypadkach obrażenia abonenta i 1 przypadku osoby nie podejmującej rozmów podczas pracy a rozłączenia się podczas rozmowy jest normą najprawdopodobniej tolerowaną przez dział szkoleni i przełożonych , idąc dalej niechęć przełożonych do przejmowani rozmów gdy klient o to prosi jest dosyć częsta znany mi jest przypadek osoby która żądała kontaktu z przełożonym walczyła wręcz oto cały dzień 5 rozmów ponad 40 minutowych nie mówiąc o czasie oczekiwania ,to składa się na całokształt działania infolinii cyfry plus , apro po firma która zajmuje się obsługiwaniem centrum jest firmą autsorsingową , dziwi mnie więc chęci współpracy z listing timem wyrażona przez canal + , przecież infolinia jest głosem firmy i tworzy jej wizerunek .

Komentarz został ukrytyrozwiń

Ja rowniez mialem problem z cyfra plus.
Umowilem sie za pomoca infolini na zalozenie cyfry plus wraz z montazem.
Poinformowano mnie o kosztach poczatkowych aktywacji 49 zl , oplaty za dekoder oraz montazu na dachu w wysokosci 170zl.
Na nastepny dzien przyszedl pan dokonujacy montazu, mnie niebylo w domu poniewaz pracowalem, byla zona. Pan wykorzystujac taka sytuacje podniosl cene montazu az o 80 zl, takze cena montazu nie wyniosla 170 a 250 zl. Przed samym montazem poinformowano mnie telefonicznie iz stad tak duza kwota poniewaz wszystko w niej sie miesci i nic nie trzeba bedzie doplacac. Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy wyszedlem na dach a tam wszystko jest zamontowane na moich czesciach ze starej anteny satelitarnej.
Oczywiscie Cyfra Plus przyjela reklamacje choc ostatecznie umyli rece od wszystkiego.
Na pewno nie polecam

Komentarz został ukrytyrozwiń

Proponuję zapytac jeszcze na jakiej podstawie 3 lata temu wmawiali w Częstochowie, ze za pol m-c tzn. od 1 lipca, odbior kanalow komercyjnych za posrednictwem zwyklej domowej anteny bedzie niedostepny. 3 lata mineły, a polsat, tvn itp mamy nadal:) A ludzie dali wiare w te ich bajeczki i masowo podpisali umowy..;/

Komentarz został ukrytyrozwiń

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.