Facebook Google+ Twitter

Maraton Pisania Listów z Amnesty International i Sparc Media

  • Źródło: Gość dnia
  • Data dodania: 2014-12-19 15:03

Ogólnoświatowa akcja Maraton Pisania Listów, będąca inicjatywą jednej z największych organizacji działających na rzecz praw człowieka, doczekała się nowej odsłony w ramach kampanii, przygotowanej przez firmę Sparc Media.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań z zakresu marketingu online, osoby chcące wziąć udział w akcji mogą sfinansować znaczki niezbędne do wysłania listów mających pomóc więźniom na całym świecie.

Maraton Pisania Listów odbywa się w Polsce już po raz 15. Tysiące osób, zarówno pojedynczo, jak i w zorganizowanych grupach, kierują wiadomości do ministrów, członków rządów i wpływowych osób, które mają realne możliwości odmienienia losu niesprawiedliwie uwięzionych. Ogromne zainteresowanie, którym cieszą się takie akcje, poza wymiernymi efektami zwraca również uwagę na społeczną potrzebę tego typu przedsięwzięć.

W ramach swojej działalności, Amnesty International współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, a także firmami, które wspierają inicjatywy AI na bardzo szeroką skalę. Dzięki ich możliwościom, organizacja może nie tylko zwiększyć swój zasięg, ale także trafić do szerszego grona odbiorców.

W tym roku, inicjatywa Amnesty International spotkała się ze wsparciem pro bono ze strony Sparc Media, jednego z czołowych dostawców rozwiązań z dziedziny online marketingu. W rezultacie współpracy, osoby chcące wesprzeć Maraton mają możliwość pomocy przez internet. Przygotowana akcja ma na celu umożliwienie i zachęcenie do zakupu znaczków pocztowych, niezbędnych do wysyłania tak dużej ilości listów. System jest niezwykle prosty i bezpieczny: osoba, która chce wesprzeć akcję wybiera liczbę znaczków - 3, 5 lub 10, a co za tym idzie - kwotę, którą decyduje się wpłacić. Następnie klika przycisk "pomagam!" i dokonuje płatności przez system dotPay. System automatycznie przenosi nas z kreacji do strony z płatnościami. Ponadto, klikając na zdjęcia poszczególnych osób można zapoznać się z ich historią i przekonać, że pieniądze zostają przekazane na konkretny cel i pomagają tym, którzy naprawdę tego potrzebują.

Współpraca ze Sparc Media opierała się na stworzeniu kreacji rich mediowej na mobile, wyświetlanej na Facebooku, oraz dodatkowym wykorzystaniu statycznych bannerów. W ten sposób Amnesty International ma szansę nie tylko zgromadzić fundusze na wysyłkę listów, ale i zwiększyć świadomość dotyczącą akcji.
(Elżbieta Kutzner)

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.