Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

135099 miejsce

Marketing muzyczny i zapachowy

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2010-02-04 07:18

Firmy handlowo-usługowe coraz chętniej inwestują w aromaty i dźwięki. Jak pisze "Puls Biznesu", tego typu marketing to nie tylko fanaberia, lecz poważny i perspektywiczny biznes.

Według firmy TMM Polska, działające w branży marketingu muzycznego, zapachowego i POS TV - czyli telewizji w punktach sprzedaży - w wielu sieciach handlowych w Polsce można już poczuć różne starannie dobrane aromaty. Mają one subtelnie wpływać na nasz nastrój i zachęcać nas do zakupów. Rynek marketingu zapachowego jest już w naszym kraju wart 5 milionów złotych, a muzycznego - dwa razy tyle. Obydwa rosną w tempie około 5 procent rocznie.

Co ciekawe, atrakcyjne wonie są stosowane nie tylko do tworzenia miłej atmosfery w całym lokalu, ale także punktowo - dla wyróżnienia konkretnej grupy produktów czy marki - na przykład herbaty czy kawy. Gama zapachów, które można poczuć w sieciach, jest ogromna - od hot-doga do świątecznych mieszanek jabłka i cynamonu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Dziękujemy za Twoją aktywność w serwisie wiadomosci24. Do zobaczenia niebawem w innym miejscu.

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl
#PRZEPROWADZKA: Dowiedz się więcej

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.