Facebook Google+ Twitter

„Marsjanin” Ridleya Scotta podbija kina. To także zasługa Polaków

„Marsjanin” trafił do kin 2 października i był najchętniej oglądanym tytułem minionego weekendu w USA. Promocję filmu wspierała seria nietypowych zwiastunów. Jeden z nich „Ares: Our Greatest Adventure” zrealizowało polskie studio Juice.

 / Fot. mat studio JuiceWidowiskowa opowieść science-fiction z Mattem Damonem w roli kosmonauty walczącym o przetrwanie na Marsie weszła na ekrany kin 2 pażdziernika i zarobiła na całym świecie już ponad 100 milionów dolarów.

Promocję filmu wspierała seria nietypowych zwiastunów zrealizowanych na zlecenie Ridleya Scotta. Jeden z nich „Ares: Our Greatest Adventure” zrealizowało polskie studio Juice.

Pracowaliśmy nad tym materiałem przez dwa miesiące. Poprzeczka była ustawiona bardzo wysoko, gdyż musieliśmy przygotować film, który nie tylko będzie realistyczny ale również dorówna jakością ujęciom z samego filmu – mówi Natalia Lasota, producentka ze studia Juice. – Cieszymy się bardzo, że film wzbudza tak duże zainteresowanie.



Pomysł był prosty: premierę „Marsjanina” poprzedziły pojawiające się w internecie zapowiedzi sugerujące, że misja Ares 3 na Marsa odbędzie się naprawdę. Producenci filmu stopniowo budowali napięcie. Na początku września do sieci trafił materiał zrealizowany w studiu „Juice” i stylizowany na cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych serial popularno-naukowy „Kosmos”. Jego gospodarzem jest amerykańska gwiazda astrofizyki Neil DeGrasse Tyson.

Studio Juice stworzyło miniodcinek programu, w którym prowadzący opowiada o niebezpieczeństwach i potencjalnych zyskach misji statku Hermes na Marsa.

Za reżyserię trailera odpowiadali Ash Thorp i Chris Eyerman. Dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia był Michał Misiński, a efekty specjalne nadzorował Jakub Knapik. Polska firma odpowiedzialna była za wykreowanie niemal wszystkiego, co widać na ekranie. Poza nagraniami z udziałem Tysona, w warszawskim studiu Juice stworzone zostały m.in.: seria ujęć z mgławicą kosmiczną otaczającą prowadzącego oraz graficzny Układ Słoneczny, pokazujący drogę, którą muszą przebyć astronauci z Ziemi na Marsa.

W sumie nad zwiastunem „Ares: Our Greatest Adventure” pracował blisko 10-osobowy zespół Juice’a.






Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.