Facebook Google+ Twitter

Medialna ofensywa Kancelarii Prezydenta

  • Źródło: IAR
  • Data dodania: 2008-08-19 07:14

"Gazeta Wyborcza" pisze, że otoczenie Lecha Kaczyńskiego liczy, że kaukaski kryzys pomoże prezydentowi przełamać niekorzystne sondaże. Jednak - dodaje dziennik - coraz mniej wierzy w reelekcję prezydenta Gazeta pisze, że kiedy zaczęła się wojna na Kaukazie, do Kancelarii Prezydenta ściągnięto z urlopu PiS-owskiego speca od politycznego marketingu, europosła Adama Bielana. Zaczęło się planowanie, jak poprawić wizerunek prezydenta.

Prezydent na wtorkowym wiecu w Tbilisi wystąpił w roli silnego przywódcy - przypomina "Gazeta Wyborcza". Jesteśmy tu po to, by podjąć walkę - mówił do 150-tysięcznego tłumu, nie zważając na ostrzeżenia ekipy Tuska, by niepotrzebnie nie zaogniał stosunków z Rosją.

Dziennik dodaje, że po powrocie do Polski zaczęła się ofensywa medialna Kancelarii. Prezydent udzielił wywiadów Polskiemu Radiu, TVP Info, TVN, "Rzeczpospolitej", "Polsce" i pozuje "Newsweekowi" do zdjęć za sterami samolotu.

Jednak język wywiadów jest tak ostry jak w Tbilisi. Prezydent krytykuje Unię i NATO za zbyt słabą reakcję wobec Rosji.

PO zaciera ręce, bo - jak mówią politycy Platformy "Gazecie Wyborczej" - taki Lech Kaczyński utoruje drogę do prezydentury Tuska. "Polacy boją się wojennego języka, którego używał w Gruzji i w wywiadach prezydent. To komunikat do twardego elektoratu PiS. Innych Kaczyński w ten sposób nie przekona" - mówi gazecie współpracownik premiera.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.