Facebook Google+ Twitter

Pozycja materiału w rankingach:

48804 miejsce

Miasta chcą się promować w serialach

Pokazanie miasta w telewizyjnym serialu, to najlepszy środek promocji. Już nie tylko billboardy i krótkie reklamówki są wykorzystywane przez samorządowców do kreowania wizerunku miasta.

W ten sposób swój wizerunek budowała do niedawna Zielona Góra, która pojawiła się w serialu TVN "39 i pół". Na ekranie gościł nawet prezydent miasta, Janusz Kubicki. W telewizji publicznej "swój" serial ma Sandomierz. Świętokrzyskie miasto stanowi tło dla fabuły "Ojca Mateusza".

Sukces Sandomierza i Zielonej Góry motywuje do działania władze innych miast. 700 tys. zł wydały władze Rzeszowa na serial "Bitwa warszawska" przygotowywany przez TVP. Akcja "Ojca Mateusza" w nowym sezonie będzie toczyć się także w takich miejscowościach jak Kielce, Bałtów, Opatów, Busko, Solec-Zdrój, Michałów, Krzemionki Opatowskie i Pacanów. Taka promocja kosztowała miasta 2 mln zł.

Źródło: http://www.tvn24.pl

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2017 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.