Facebook Google+ Twitter

Miesięcznik „Pro-Kreacja” znika z rynku

Wrześniowe wydanie miesięcznika „Pro-Kreacja” jest zarazem ostatnim. Wydawnictwo Polski Drukarz zawiesiło wydawanie pisma z powodu trudnej sytuacji na rynku wydawniczym oraz spadku dochodów z reklamy w pismach branżowych.

Wrześniowy numer Pro-KREACJI jest ostatnim / Fot. G. FrącWrześniowe wydanie miesięcznika „Pro-KREACJA” jest zarazem ostatnim. Wydawnictwo Polski Drukarz zawiesiło wydawanie pisma z powodu trudnej sytuacji na rynku wydawniczym oraz spadku dochodów z reklamy w pismach branżowych.

W liście skierowanym do czytelników, umieszczonym na stronie magazynu, dowiadujemy się, że decyzję o zawieszeniu pisma, podjęto 1 września 2010 r. Do końca miesiąca pozostaną aktywne elektroniczne konta pracowników redakcji.

„Pro-KREACJA” była magazynem branżowym poświęconym zagadnieniom z obszarów reklamy, mediów i marketingu. Ukazywała się od 2006 r. na początku jako dwumiesięcznik, potem częściej, co miesiąc. Numer miesięcznika kosztował 11 zł. Szczególna oferta skierowana była do studentów, którzy za roczną prenumeratę płacili 66 zł.

Pro-KREACJA była lekturą obowiązkową studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej / Fot. G. FrącAutorami artykułów publikowanych w magazynie byli profesjonaliści i praktycy z branży, stąd wysoki poziom merytoryczny treści. Pisane lekkim językiem, były przystępne zarówno dla studentów, jak i bardziej doświadczonych osób. Magazyn „Pro-KREACJA” był ważną pozycją na rynku pism branżowych z dziedziny mediów, reklamy i marketingu.

Wybrane dla Ciebie:




Komentarze (0):

Jeśli chcesz dodawać komentarze, musisz się zalogować.

Najpopularniejsze

Copyright 2016 Wiadomosci24.pl

Korzystamy z cookies i local storage.

Bez zmiany ustawień pliki są zapisywane na urządzeniu. Więcej przeczytasz tutaj.